[TAG] Christmas is coming...

2019. december 11., szerda


Sziasztok-sziasztok!
Bezony, ismét nem értékeléssel jelentkezem, hanem Heni-nek köszönhetően egy tök aranyos booktag-el, amit eredetileg Caledonia indított útjára. 
A címhez hűen csupa karácsonyi téma, egy pillanatra meg is ijedtem, hogy tudok-e egyáltalán ennyi mindent összeszedni... de tudok :) 

Ha leesik az első hó - Hozz egy téli borítót!
Egyetlen borító ugrott be, de az inkább karácsonyi, mint téli, így ezt marad a talonban, amit egyébként olvastam is, nem csak random találtam :)
(Értékelésem a könyvről ITT olvasható.)
[Forrás: Moly]

A Mikulás puttyonya - Mi lapult az idei Mikulás-zsákodban avagy a csizmácskádban?
Zokni! Viccen kívül, idén nem kaptam semmi mást Mikulásra, csak otthon egy pár piszokvastag zoknit, aminek az eleje egy pingvint tesz ki (anya szerint bárányt, de nem tudom, hogy azoknak mióta van csőrük...). Munkahelyen kaptam pár apró csokit, ez hagyomány, hogy a Miku tesz valamit, de ennyi. Még talán a mamánál lapul egy tábla csokoládé, de hozzá csak este tudok bemenni. ;) 

Legjobb ajándék :3 [Forrás: Giphy]
"Az égig vitte a szél az édes éneket, a Grincs szíve hallotta, s nőtt három méretet." - Melyik a kedvenc karácsonyi könyved?
Na, itt tényleg behozhatom végre Fable anyót, akinek kötelezően szoktam elővenni karácsony környékén a könyveit, és ha nem is elolvasni, de bele-bele lapozni és egy-egy jeleneten derülni szoktam. Most idén mindenképp a Mennyből a csontvázat szeretném sorra keríteni (újra, csak anno Molyon nem jelöltem még). 
[Forrás: Moly]
Narancsos forrócsoki - Egy könyv, amely megmelengeti a szívedet
Imádom az Ao Haru Ride sorozatot! Az egyik legszebb és lecukibb shoujo manga a világon, alig várom, hogy minden része meglegyen és fizikailag is olvasni tudjam bármikor, amikor csak kedvem támad egy könnyed (haha) tiniromantikára. 
[Forrás: Moly]

Homanus - Egy könyv, amely összetöri a szívedet
Nos, ha ide azt kell beilleszteni, aminél sírtam, az eddig egyetlen egy esetben történt meg (és nem vagyok benne biztos, hogy bizonyos hormonális változások nem játszottak közre), mégpedig a Mercury életrajznál. A végén alig bírtam túllépni az utolsó napon... 
[Forrás: Moly]

Ragyogó csillagszóró - Melyik az a könyv, ami a legsötétebb éjszakát is beragyogja a fényével?
Sarah Andersen. Ennyit írok. Imádom! Bármikor csak meglátok egy újabb kockát már mosolygok! Viszont "tényleges könyvet" alias regényt ide nem tudok választani, mert nincs olyan könyv, amit előveszek, ha annyira mélyen lennék... akkor én olvasni sem olvasok inkább. 
[Forrás: Moly]

Christmas gift - Melyik könyvet szeretnéd a leginkább megtalálni a karácsonyfa alatt?
Idén volt egy KMK raktárvásár... ahol hitelre vettem meg a karácsonyi ajándékaimat :) Szóval nincs kifejezetten könyvkérésem, sőt, esélyesen nem kapok egyébként könyvet, csak nővéreméktől, akik már két hónapja jelezték, hogy válasszak, tőlük pedig a Párválasztó sorozat 3. részét fogom megkapni. 
De mondjuk örülnék egy Királyok csatájának, mert végre tudnám azt a sorozatot is folytatni *-* 
[Forrás: Moly]
Ezek lennének az én válaszaim a Christmas is coming... book tagre. Akinek kedve van, töltse ki nyugodtan, én nem hívok ki senkit, mert ha nem olvas ilyen tematikájú könyveket, akkor igencsak bajban lesz ennek a kitöltésével (mint én, azt hittem sétagalopp, aztán mégsem). Köszönöm, hogy elolvastátok, remélem mindenkinek tele volt egyébként a csizmája Mikuláscsomagokkal és nagyon készültük már a karácsonyra... ;) 







[Forrás: Giphy]



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy kitöltötted! Nagyon tetszettek a válaszaid. Az Ao Haru Ride szerintem is az egyik legaranyosabb manga. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Három napja is láttam a kommentet, akkor is írni akartam, meg egy hete is... a lényeg, hogy eljutottam idáig! Én imádom, legszebb, legjobb, legéletszerűbb :) Nem gondoltam volna, hogy valaha ide jutok, hogy angol mangákat vegyek, de tavaly megindultam... és folytatom! :)

      Törlés

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.