[TAG] 2020 - Újévi fogadalmak

2020. január 3., péntek

[Forrás: Times of India]

Heyho!

Boldog új évet mindenkinek! Engem máris ketten megtaláltak egy újévi book tag-el, amit bőszen neki is állok kitöltögetni - vagyis igyekszem, de egy-két ponton már felugrott a szemöldököm, ahogy a Ti kitöltéseteket olvastam. 
Köszönöm Heninek és Judytnak a "kihívást"! (Az Ő kitöltésük a nevükre kattintva érhető el.)

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle:
Papp Dóra. Épp most vettem ki a könyvtárból a Bolyongót, régóta követem Őt Facebook-on, de valahogy eddig mindig csak szemeztem vele. Most kóricáltam, valamit ki akartam venni még (felsikítottak az otthoni olvasatlanok) és ott volt lenn. Hát hazajön velem :) 

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni:
Van vagy 100 legalább... és ha a Moly várólistámat nézem, akkor ezer feletti. De amit mindenképp? Armenrout könyvek: The Return, The Darkest Star; ezek tavalyi raktárvásáros meg előrendeléses beszerzések és megint csak porosodnának - de most nem hagyom magam.


3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni: 
Gépnarancs. Judyt után szabadon nekem is rá kellett szűrnöm Molyon a klasszikus címkére.

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni: 
Egyértelműen a Halkirálynő-sorozat! Van hozzá kihívásom is, de egyre többször jönnek szembe otthon is (mondjuk nem nehéz, hogyha a ruhásszekrény felső részébe költöztettem őket és naponta látom), ideje elővenni újra Denisáék kalandjait. (jelenleg 13+1 kötet. Hmmmmm.)



5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre: 
A méhek titkos élete. Pofátlanul nagy szerencsével szereztem meg a helyi antikváriumban, és le kéne már ezt is tudni, hogyha nekem nem jön be, akkor adhassam tovább.

Az idegen (Diana Gabaldon)
6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél: 
Nos, a Molyt segítségül hívva a Gyűrűk ura trilógia vezeti a toplistámat, mint a legvastagabb elolvasandó. Viszont figyelembe véve, hogy melyikre van esély, hogy idén kivégezzem... Az szerintem az Outlander lesz :)

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél: 
Vavyan Fable - again. Kéne már a plecsni!

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén: 
Fentebb említett Gépnarancs karácsonyi ajándék öcsémtől, valamint a szintén már említett Fable anyótól a Fanyarédes. De csak ha újraolvastam a Halkirálynőt amúgy is.

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz: 
Sejtésem szerint a Gonosz fortélyok lesz a szerencsés, most nagyon elkapott az árnyvadász világ. Egyelőre már csak ez a három kötet van hátra, épp befejeztem a Simon novellákat.

Annyira szépek ezek a borítók... (Természetesen magyarul tervezem olvasni) [Forrás: Pinterest]

10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?
Év végén meglett a 300 könyv. Ezt szinte biztos, hogy 2020-ban nem fogom tudni kivitelezni, egy olyan 150-200 szerintem meglesz. Pláne, ha továbbra is ilyen sokat utazok :)

11. Bármilyen egyéb célkitűzés?
Spórolni! Szeretnék idén megállni a könyvekkel egy kicsit, mert amióta rendes munkám van könyvekre többet költöttem, mint ruhára. Pedig a hülye feliratos pólókat gyűjtöm ezerrel! Szóval idén 50 könyvet vehetek. Ezen kívül pedig január és november között minden elolvasott könyv után 100Ft-ot dobok egy perselykébe (ami egy coca-colás dobozom :D) és decemberben abból veszek könyveket. 


Köszönöm még egyszer a kihívást a két illetékesnek, Heninek és Juditnak, én ismét nem hívok ki senkit, viszont forrásmegjelöléssel szabadon tölthető ;) Még csak harmadika van, lehet átgondolni a terveket - természtesen biztos, hogy a fele nem úgy lesz, ahogy kigondoljuk, de ez a szép benne. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.