Novemberi boohaul & decemberi várólista

2019. december 6., péntek

Újabb hónap eltelt Kedveseim, megindult a visszaszámlálás az újévre!
De mielőtt mindenki pánikba esne és meginghatatlanul rendelne a KMK adventi akciójában (legyetek erősek!), nézzétek inkább, hogy én mennyire nem bírtam magammal novemberben - ismét. Ahogy kerestem a kis listámban a könyveket elhittem, hogy alig rendeltem/vettem bármit is. Aztán volt ám egy MondoCon is a hónap elején...


Kezdjük a beszerzésekkel, időrendben:
  • MondoCon, ősz, 2019. november 2. 
Nem titkolt szándékom volt a MondoConon két dolog beszerzése: mangák és pocky. Büszkén jelentem, hogy mindkettőt teljesítettem! És még Miyaounál is tudtam vásárolni csodaszép könyvjelzőket (értitek? Hiába jutok el animés rendvezényre életemben először, mi érdekel? A mangák. Mit veszek? Könyvjelzőket, mangákat.).  
Imáim meghallgatásra találtattak, a Vampire Knight 17-19. részét 2+1 akcióban sikerült megvenni (mondjuk piszok drágán így is, de már boltokban nem is kapható a sorozat záró része), aztán majdnem elfelejtettem a Fumaxosok felé kanyarodni a D, a vámpírvadász utolsó magyar kötetéért (szia Peti!). Aztán mielőtt elhagytam volna a helyszínt visszakanyarodtam a Mangafan pulthoz és levásároltam a karszalagomat a VK 5. kötetére. Így már majdnem teljes a sorozat! 

  • Prospero rendelés, amit még októberben adtam le, de novemberben érkezett meg és tudta átvenni nekem Kedves, (olcsóbb volt így, mint bookdepon)
  • és az év egyik legjobban várt könyve, Lakatos Levente: Vöröse volt, amiről elsőként írtam blogbejegyzést, és még meg is osztotta Levente ♥ (kicsi blogger lelkem szárnyalt)

  • Aztán befutott egy Alexandra akció, ahol rengeteg jó könyv volt ismét fillérekért, de most nem rendeltem be minden csodát, csak ami tényleg kívánságlistás volt és régóta érdekelt (+ egy Tesókalauz nővéremnek karácsonyra, amit már oda is adtam mert háromszor a fejemre esett),

  • és akkor megindultunk előrendelésekkel: legjobban természetesen a Ruin and Rising kellett, meg az új On Sai kötet, aztán mondjuk bejelentették, hogy érkezik az Artúr is karácsonyra, szóval wuhuu! De természetesen megtürtőztettem magam és "csak" ezekre ruháztam be, mert ezek musthave kategóriák. (a háttérben a vijjogó hangot halljátok? az a könyvespolcomnak kinevezett kisszekrényem, amin már nincs hely...) Hogy ezeket egyébként mikor fogom elolvasni? Nos... rajta vagyok az ügyön ;) 

  • régóta vágyott kötet volt a Bogar Bárd meséinek kék kiadása, hogy meglegyen az összes féle, ez pedig Caty97-nek köszönhetően még a hónap végén az enyém lett,
  • És a hónap utolsó beszerzése egy kicsit keserédes, mert az egyetlen e-könyv is egyben, és Black Friday-nak csúfolt akció keretében szereztem be a Lírától. (a Black Friday, mint olyan, nem igazán létezett a könyves oldalakon)


Hiába utolsó hónap, én még elhiszem, hogy az egyik legjobban vágyott kihívást végre sikerül teljesítenem, méghozzá a Blogturné Klub kihívást. 9 könyvet már olvastam idén, és a maradék is megvan, tehát még könyvtárhoz sem vagyok kötve - majd kevesebbet játszom és simán ki tudok olvasni egy este alatt egy Szárnysegéd Bt.-t például. (A Simseim rituális öngyilkosságot követtek el, hogy nem velük akarok foglalkozni.)
Ezen kívül pedig még kinn van nálam könyvtárból a Tündérkrónikák sorozat, ami amennyire nem tetszett az első rész után, annyira bejön most a másodiknak a végén.

Kifejezetten zavar, hogy ennyire össze-visszára sikerült a kiadás... jó lenne egy egységesben is látni ezt a sorozatot. 
A Blogturné Klubos kihíváson belül sok a KMK-s könyv, Őket egybe tüntetem fel a listán, három vöröspöttyös, egy vaskos Maas kötet és egy könnyedebb rubin pöttyös (sejtésem szerint ezt fogom elkezdeni azonnal a Moning maraton után, mert vágyom egy könnyed limonádéra).


Közben ismét voltam könyvtárban (december 5.) és kivettem A teljes Maus képregényt, több dicsérő kritikát is olvastam róla, és amikor láttam, hogy ez benn van, kifejezetten kíváncsi lettem rá.


Ez az eltévedt bárány is még Blogturnés (akárcsak Maus), viszont Ő már nyári akcióban hozzám került és szégyen szemre még nem olvastam el, pedig azóta is nagyon érdekel és egyre többen felfedezik, hogy mennyire jó és érdekes. Tehát miért is vártam vele ennyit? 
Ó igen, mert kényszeres vásárló vagyok, de olvasni inkább könyvtárit.... namindegy.

Szeretettel fogadom a ti kis karácsonyi várólistátokat, vagy épp a tetemes előző havi beszerzést itt kommentben, vagy akár Molyon is nyugodtan véleményezhettek ;)
És gondoljatok bele, hogy a következő lista bizony már az utolsó 2019-es beszerzéseket fogja tartalmazni, ami az előzetesek alapján rohadtsoklesz. ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.