Áprilisi bookhaul & májusi tervek

2020. május 9., szombat


Szervusztok Rókafik!
Ismét eltelt egy hónap és tudom, hogy mindenki szíve meghasadt egy kicsit, amikor látta, hogy az április utolsó hétvégéje most nem a cipekedéssel telt és hangos visításokkal a Millenárison... de cserébe nagyon sokan tartottan online könyvfesztivált és remélem, hogy mindenki ki tudott használni legalább egy akciót, hogy enyhítse a fájdalmat - és segítsen a kiadóknak ebben a nehéz helyzetben.


Nos, természetesen az éves keretemet már túl léptem, de igyekszem most már tényleg visszafogni magam, befejeztem sok sorozatot ebben a hónapban - legalábbis megvétel szintjén. Az olvasás még várat egy kicsit magára. És jöjjön egy közös kép a havi vásárlásokról (kettő lemaradt, ezek cserére várnak, a két Vaják kötet, így azokat majd májusban hozom).



Ahogy az oszlop magasságából láthatjátok ebben a hónapban azért annyira nem borultam meg (mint a korábbi raktárvásár hegyekben), ennek oka az, hogy sajnos nincs időm olvasni annyit, mint régen. Aki követ, az tudja, hogy én utazás közben tudok olvasni a legtöbbet. Reggel és este, hétköznaponként munkába menet, hétvégente pedig amikor páromhoz utazok és haza. Ez utóbbi a jelenlegi helyzetben kiesett, sőt, most már a munka miatt olyan fáradt vagyok, hogy gyakran a buszon is alszom, itthon meg maximum egy meccset megyek a srácokkal a játékban (kb. 30-40 perc) és utána bezuhanok az ágyba. Így igyekeztem a tényleg vágyottakat beszerezni és most már leállni, hogy tényleg sikerüljön az az 2020-as top kihívás, miszerint minden könyvet elolvasok, amit idén vettem. 


  • Az első kötet a Bleach omnibus kötet, amit páromtól kaptam egyébként az ösztöndíja örömére, ezt még februárban rendeltük le, majd végül Bookdepositoryról áprilisban még egyszer és voilá - már az enyém is lehetett. El is olvastam azóta, természetesen még mindig imádom ezt a sorozatot, szolid meglátásaim ITT olvashatóak róla. 
  • Következő versenyzőnk nem más, mint Gail Carriger sorozatának befejező kötete, az Időtlen! Ennek is kacifántos története van, cserépe április 1-jén nem vicc, hanem könyv áldozata lettem. Előrendeltem ezt a szépséget a Libribe, mert a Líra akkor már behirdette, hogy nincs személyes átvétel, majd délután már a Libri is. A pontjaimat azóta se kaptam vissza ahogy látom, a rendelést se törölték (pedig ezt mondták), így egy moly volt olyan kedves (köszönöm Ancalimë) és megrendelte nekem saját Libri pontjait elköltve. És büszken jelentem: AZONNAL ELOLVASTAM. És imádtam! Ehhez viszont ömlengéses értékelés tartozik, amit IDE kattintva olvashattok el. 

  • A fentebbi két kötet az Árnyvadász univerzum utolsó kettő része, ami még nem volt az enyém. Nem azért, mert már olvastam volna az Éjfél kisasszonyt vagy ilyenek... de kellett. És tudom, hogy szeretni fogom. Hogy van már elég olvasatlan? Micsoda? Rágalom! Akció volt a KMK-nál, nem hagyhattam ki! Amúgy is, jelenleg a kiadótól való közvetlen rendelés támogatja Őket a legjobban, szóval megtettem, amit megtudtam. 

  • A következő négy kötet Alexandra vásáros szerzeményt: Kinslayer - Testvérgyilkos elővásárlás, mert még az első részét sem olvastam el, a The King's Traitor - A király árulója kívánságlistás volt az első rész okán (a másodikat is megrendeltem, csak másik pakkban). A maradék kettő pedig A vízisten menyasszonya 20. és 21. kötete, amit előre vettem a sorozat beszerzésének sorában, mert a többit már olvastam könyvtárból, de ezek még oda nem jutottak el (vagy de, csak a zárás miatt nem tudok róla) így hát jöhettek azok is a többiekkel hozzám. Szerető gazdájuk vagyok, de még dobozban vannak... 
  • Újabb raktárvásáros rendelés, itt van a második része Jeff Wheeler sorozatának, valamint A terápia nevetségesen olcsó volt és már olyan régóta tervezett, hogy bevállaltam ennyiért - azóta nagyon sokan megerősítettek benne, hogy jó választás volt. Az Égvilág teljesen impulzus vásárlás, Niitaa sokat emlegette már, és mivel akció van én meg szeretem a pénzt költeni könyvekre, így nem láttam akadályát. Már csak azt remélem, hogy nem annyira brutál jó, hogy a folytatást is muszáj legyen megvenni minél előbb...
  • Utolsó versenyzők a beszerzések közül Dan Browntól az Angyalok és démonok - ez pedig a Gabo akciójának volt köszönhető. Ugyan meg van már a könyv, de egy régi kiadás és szúrta a szememet, hogy nem egységes a sorozat. 999Ft volt a kötet és mivel Niki amúgy is rendelt, hát úgy voltam vele, hogy egye-fene, elfér. (Nem, nem fér el egyébként...) 
Térjünk egy sokkal neccesebb témára, a május havi várólistámra. Az előző havi 9 könyvből négyet sikerült elolvasni - ami sokkal több is lehetett volna, hogyha nem üt be a menkű a munkahelyen. (Egyébként öt, mert azóta befejeztem A tél jegyeseit is!)
A jelen hónap jelszava: teljesíteni Betti kihívását! Ehhez mérten pedig a 20 darabos listáról válogattam azokat, amik még nem kerültek sorra. 

Ezek lennének az előző havi beszerzések, valamint a várólistám. Kicsit hosszú ahhoz képest, hogy mennyit tudok jelenleg olvasni, de igyekszem összeszedni magam és több időt fordítani erre a hobbimra, mert még mindig ezt szeretem a legjobban. ♥

Kivel mennyire szaladt el a ló áprilisban? Mi jót fogtok olvasni májusban? Meséljetek, kíváncsi vagyok! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.