Februári bookhaul & márciusi várólista [2020]

2020. március 3., kedd


Újabb hónap telt el az évből, két raktárvásáron is járt Róka és bevásárolt. Aztán meg csodálkozik, hogy otthon lassan könyviglut lehetne építeni (copyright @Libricica). 
De legalább menő lakás lesz! 

Kezdem akkor hát a beszerzésekkel, amik szokás szerint rengeteget tesznek ki. 

Elöljáróban viszont annyi: idei limitem 50 könyvre van betervezve. Ebből csak nagyon indokolt esetben térhetek el, az is max. 60 lehet. Célom, hogy a régóta halomban álló olvasatlan könyveket elolvassam és ha nem kell, akkor tovább passzoljam, cirka 60+ kötet áll a polcomon erre várva. Talán ha végre leállnék a gyűjtögetéssel, akkor minden szebb és kényelmesebb lenne... DE NEM EBBEN A HÓNAPBAN. 
  • Először is, ajándékok: megkaptam öcsém megkésett születésnapi ajándékát (A Rézkesztyű), illetve Judyt csudálatos kis pakkját (Harry Potter és a Főnix Rendje). A Kagylómágusokat egy molyos vásárlás során kaptam egy másik kötet mellé ajándékba, A vízisten menyasszonya szintén szülinapi későn befutott Lírás rendelés volt és a legjobb pedig az Egy gésa emlékiratai patika példányt, amint Tunderke66-tól kaptam egy forrócsokizásért cserébe (jelezném, azóta az instagram dobálja fel a Costa coffee reklámokat, pedig nem kerestem rá...)


  • Aztán jöjjön egy sima vásárlós poszt: Kresley Cole kötet nagyon-nagyon régóta keresett volt és bevállaltam, hogy egy frissen regisztrált molytól vegyem meg - egy tündéri csajszi volt ♥ A Darker than Black 1. része szintén molyos vétel, piszok régóta vadásztam és kisebb szerencsétlenkedés után elért hozzám. Az Add a lelkedet antikváriumi csoda (így már csak a sorozat 3. kötete hiányzik), A Gutenberg Lovagrend meg az év üzlete (lehetett volna, hogyha a nyugati téri Alexandrában nem látok belőle 5 kötetet most, hogy sikerült végre megszereznem...) és egy Bookline Zöld Hét akcióban féláron szerzett A magány kútja is becsorogott a hónapban a kasszába.
  • És elértünk a legfontosabb momentumhoz: a raktárvásárhoz. Mint jó könyvmoly képes voltam táppénz ideje alatt felmenni féltaknyosan a Westendhez, hátha első nap, nyitáskor lesz szerencsém. Nyilván aznap reggel változtatták meg a nyitási időpontot, így mire a tervezett 10 órás nyitás helyett 9-kor már be lehetett fáradni, fél 11-re eléggé lerabolták a szépséghibás stócot... sebaj, azért nem távoztam üres kézzel (hahah, Róka, üres kézzel, könyvakcióból, HAHAH).
    Ebből a 9 kötetből 8 kemény kötésben került beszerzésre és mindössze 9.500,- Ft-ot fizettem értük. Megérte? Teljes mértékben! (Ugyanitt keresem megvételre Gail Carriger könyveket, Zafírkéket és Smaragdzöldet, valamint Kristin Cashore Fire és Bitterblue köteteit KEMÉNYKÖTÉSBEN!)
  • És bevállaltam egy nyugati téri Alexandrás vásárt is, mondjuk itt csak második nap végére jutottam oda... maradjunk annyiban, hogy sokkal, de sokkal kényelmesebben volt megszervezve, mint az őszi, amikor minden IS a harmadik emeleten volt, de itt is láttam annyira mostoha könyveket, hogy ingyen nem kellettek volna... :/
    Nyilván nem hagyhattam ott a Lúzer Rádió, Budapest! sorozatot, amikor abból három sérült volt, a maradék kettő meg bőven akciós. Lassan, de biztosan meg lesz az összes Böszörményi Gyula kötet és ezzel Ő lesz a harmadik író, akinek minden megjelent könyve meglesz (ez a cél, aztán még nagyon messze van :D). Ha már ugye az előzőben hazahoztam 5 kötetet is tőle - funfact ehhez kapcsolódóan, hogy annyira megörültem, hogy megtaláltam a boltban a Böszörményi oszlopot, hogy rossz kötetet vettem le a Monyákos Tuba sorozatból, így most kétszer van meg a tűzhangyasámán kötet.
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Kicsit sem voltam ideges péntek este, amikor hazaértem és láttam, hogy elrontottam. De szerencsére ketten is aranyosak voltak és beszerezték nekem, ezúton is bocsi @kávésbögre a kavarért. ♥
    A fentieken kívül még Julie Kagawa Vastündérek sorozatának második részét is lemartam a szépséghibás részen, viszont a harmadikból egyet találtam szétázott minőségben, így azt otthagytam, erre most látom, hogy mindenhol kifogyott. Ilyen az én szerencsém.
    Még a csapathoz csatlakozott A Magisztérium két hiányzó kötete, így az a sorozatom is teljes (keménykötésben, sose hittem volna!), valamint nem hagyhattam ott -60%-kal A.M. Aranth két könyvét... :) 

  • -35%os bizonyítványos kedvezménnyel újabb sorozatom vált teljessé, ezúttal az ACOTAR. 

  • Illetve, hogy a külföldet se felejtsük el, egy BookDepo rendelés is befutott még hónap elején, így az Ao Haru Ride sorozatom is lassan, de biztosan halad ;) 


És akkor térjünk át egy teljesen más vízre, jöjjön a tavasz első hónapjának (szakad az eső, de szépen nézünk ki) várólistája, ami ezúttal 9 kötetet tartalmaz. Eléggé vegyes lett, de igyekeztem a betervezett közös olvasásokat is felvenni akkor, illetve a kihívásokra is rápillantottam, hogy van-e, ami igencsak határidős... és bőven van!
    • Tavi Kata: Nyitótánc (újraolvasás)
    • Kerstin Gier: Silber 2. - Az álmok második ajtója
    • On Sai: Calderon, avagy felségáruláshoz bricsesz dukál
    • Sarah J. Maas: The Assassin's Balce - Az orgyilkos pengéje (közös olvasásra, könyvtár)
    • Sarah J. Maas: Empire of Storm - Viharok birodalma (közös olvasásra, könyvtár)
    • Jennifer Mathieu: Moxie (már előző hónapban kivettem könyvtárból)
    • Rick Riordan: Az Olimposz vére
    • F. Scott Fitzgerald - A nagy Gatsby 
    • Gaura Ágnes: Átkozott balszerencse

Nemrégiben felmerült az igény, hogy jó lenne, ha lenne polcom, ahova feldobom a tervezett könyvek egy részét, hogy hátha van, aki szeretne közös olvasásra bekapcsolódni.
Ezennel közkincsé teszem, ITT A POLC. 

Köszi, hogy elolvastátok a bejegyzést! Ti is voltatok raktárvásáron? Mi szépet szereztetek? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.