Február - Nasimentes hónap, #4 hét

2020. március 2., hétfő


Sziasztok!
Elérkezett a februári nasimentes hónap utolsó hete, túléltünk! A lelkemet is eladtam volna néha egy sajtos Gastro Popcornért, de azért nem kell kétségbe esni, nem volt tökéletes a hónap - de ezzel nincs is baj. A lényeg, hogy megpróbáltam és spóroltam is - amit aztán elkölthettem a raktárvásárokon... :D

HUSZONKETTEDIK NAP - február 22.
  • reggeli: kimaradt
  • ebéd:
    • kívánság pizza negyede (45 centis - 2 szelet)
  • vacsora:
    • kívánság pizza negyede (45 centis - 2 szelet)
  • nasi:
    • 2db red chief alma
    • Pepsi Zero - Cherry (1,75 liter - maradék péntekről)
    • napraforgó mag (2 marok)
    • Naturawua Emotion (fél üveg)
    • vajas popcorn (Mogyi)
HUSZONHARMADIK NAP - február 23.
  • reggeli:
    • 2 db rombusz bagett (Spar) Hamé lazacos pástétommal
  • ebéd:
    • bolognai spagetti (2 tányér)
  • vacsora:
    • 2 db tonhalkrémes zsemle
  • nasi:
    • OXO Lajhárok Bubble Tea 
    • szotyi (1 marék)
    • sajtos nachos (Penny, kb. negyede a zacskónak)
    • 1 db narancs
    • Naturaqua Emotion (fél üveg)
HUSZONNEGYEDIK NAP - február 24.
  • reggeli:
    • fekete szedres zabos párna (Aldi)
  • ebéd:
    • BigMac McMenü ("diétás kólával kérném!" :D)
  • vacsora:
    • húsleves
    • sült hús bulgurral
    • tonhalkrémes császárzsemle
  • nasi:
    • 1,5 liter zöld tea (Aldi)
    • Jó reggelt! mézes-mogyorós
    • epres-banános smoothie (Aldi)

HUSZONÖTÖDIK NAP - február 25.
  • reggeli:
    • pizzás csiga (Aldi)
  • ebéd:
    • thai tészta csirkével (Mamma Mia, Kecskemét)
  • vacsora:
    • tonhal saláta (igen, kivételesen nem csütörtökön! :D - Hamé tonhalkonzerv, 1db; classic saláta mix - Aldi), 1 db rozsos bucival (Aldi)
  • nasi:
    • energiaital (Monster, lila)
    • gullón cukormentes keksz (1 db)
    • egy narancs
    • fél alma
HUSZONHATODIK NAP - február 26.
  • reggeli:
    • Cerbona erdei gyümölcsös zabkása
  • ebéd:
    • csirkehúsos kebap (masszív volt)
  • vacsora:
    • 2,5 tk. császárzsemle (1,5 füstölt tarjával - anya ellopta a felét, 1 tonhalkrémmel)
  • nasi:
    • 2 db gullón cukormentes keksz
    • egy idared alma (kisebb)
    • három pohár vaníliás kóla (Zero! :D)
HUSZONHETEDIK NAP - február 27.
  • reggeli:
    • Lions gabonapehely kókusztejjel (fél bögrényi)
  • ebéd:
    • Újházy tyúkhúsleves (nagyadag), vadas szarvasragu diós szalvétagombóccal (nagy adag, kicsi helyett, de nem ettem meg az egészet)
  • vacsora:
    • sima császárzsemle tonhalkrémmel és sonkaszelettel, tk. császárzsemle tonhalkrémmel (imádom a tonhalat, mondtam már?)
  • nasi:
    • energiaital (Monster, fehér - full cukormentes)
    • twisted käse (4-5 rúddal benyomtam, vittem haza, legalább a család is bűnbe essen)
    • egy alma
HUSZONNYOLCADIK NAP - február 28.
  • reggeli:
    • cukormentes dupla tekercses kakaós csiga (Aldi)
  • ebéd:
    • húsleves
  • vacsora:
    • steakburgonya (Burger King; volt hozzá whooper is, de Kedves megette...)
    • kívánságpizza (3/4 32 centis; füstölt tarja, főtt tojás, gomba, kukorica)
  • nasi:
    • energiaital (HELL, sima - ajándékba kaptam)
    • gullón cukormentes rostkeksz
    • 750ml sportital (mangós - Aldi)

Először is mindenkinek, aki részt vett: ügyesek voltatok! ♥ Ha teljes mértékben sikerült tartani (Judyt - vehetsz most már fánkot!), akkor hatalmas ölelést, ha nem sikerült teljesen, de próbálkoztatok, hatalmas ölelés! Nincsenek vesztesek, csak nyertesek. 
Ennek a kihívásnak elsősorban a mértékletesség és a tudatos vásárlás volt a célja. Meglepő volt például, hogy amikor reggelente beléptem egy boltba, akkor a kasszánál simán otthagytam 1500-2000 forintokat és csak egy reggelinek való dolgot vettem, a többi üdítő, egy kis chips, egy kis csoki volt... Most már meglepődöm, hogy csak mondjuk 500Ft-ot kell fizetni, mert vettem egy vitaminitalt meg egy kakaós csigát :) 

Méretbeli különbséget nem tapasztaltam, viszont súlyban a mérleg a hónap elejéhez képest 3 kilóval kevesebbet mutatott! A következő hónapban pedig szeretnék tudatosabban az egészséges életmód felé fordulni, kezdésnek pl. a tészta bevitelt szeretném leredukálni, valamint a zsemléket, bucikat elhagyni pl. a tonhal saláta mellől, vagy maximum egyre levinni (ugyebár a végén ki kell tunkolni a maradékot!). 

Kedves társaim, meséljetek! Ki, hogyan élte meg ezt a hónapot? Nehéz volt? Inkább meg sem próbáltátok? Vagy rájöttetek, hogy sokkal jobb ez így? Folytatni fogjátok esetleg? 
Várom a válaszokat itt, vagy akár molyon ;) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.