Decemberi bookhaul & januári várólista

2020. január 6., hétfő

 

Sziasztok!
Eljött az évvége. Sőt, az évtized vége. *drámai zene*
Most, hogy mindenki egy vállrándítással túltette magát ezeken a fontos dolgokon, megmutatom nektek, hogy mi jókat szereztem decemberben, és mik a terveim a 2020-as év indítására :) 

Először kezdjük a beszerzésekkel, ami egyébként nem tűnt soknak, de így összesítve kerek 40 könyv. HOPP. És ebből alig ajándék. Na mindegy, ilyen ez a popszakma.
  • Először is egy KMK pakk, amiből kettőt még egy novemberi akció keretében rendeltem meg, de csak decemberben vettem át (kristály pöttyös akció - ACOMAF, és Egy ártatlan ügyfél). A The Chase - A hajsza kívánságlistás volt, de végül egy előrendelés miatt került máris hozzám (ugye a KMK-nál veszélyes, hogyha csak egyet akarsz, aztán rájössz, hogy kettőtől viszont ingyenes a kiszállítás!). Szerafina és a Fekete Köpeny szintén egy előrendelés miatt került a kosárba, valamint még a Vörös Pöttyös Szeretetcsomag miatt, amihez az ajándék a This Shattered World - Meggyötört világ (sicc!) volt. 

  • Akkor jöjjenek a sokat emlegetett előrendelések! A The Wicked King - Gonosz király minden fillért megért, az Artúrra még nem kerítettem sort - viszont ezeket a Líránál rendeltem elő már,. Ennek következményeképpen, ha erre vetemedek a továbbiakban, maradok a Líránál. Ingyen szállítás, bolti átvétel és fix 27%. Bocsi. 
    Viszont az Árnypiaci kísérétetei illusztráltan kellett, köszönöm Gabinak (@Jean), hogy felhívta a figyelmemet az árára, így emellé került a The Chase

  • Újabb KMK-s pakknak nevezném, hogy sikerült beszerezném egy tündéri Molytól (@Lady_Assasin) az Árnyvadász novella sorozat 8 részét, a hiányzó 7. részt Alexandránál megtaláltam épp akciósan, és az utolsó kellő kötet, a 2. rész, amire azt hittem, hogy sose találom meg puhakötésben az ölembe pottyant szintén egy Molytól (@Nusee), ráadásul mint karácsonyi ajándék nekem adta! Köszönöm, hogy vannak még ilyen önzetlen emberek ♥

A sort folytatnám az újabb ajándékokkal, ha már így belelendültünk, jöjjenek hát a karácsonyi-névnapi ajándékok!
  • Az alábbi ötös fogat a tényleges családi ajándékok: a két Helikon kötetet én választottam, de öcsémtől kaptam karácsonyra; Grindelwald bűntetteit Lacitól és Ginától kaptam karácsonyra, a The One - Az igazit szintén én választottam, ezt nővéreméktől kaptam illetve a Fable kötet, amit előrendeltem még amikor megjelent, és elfelejtettem, hogy mama odaadja névnapra. Szóval jól meglepődtem, pláne, amikor közölte, hogy aznap szedte ki a borítékból. 


  • Az utolsó öt pedig karácsonyi ajándék magamnak - vártam már az ekönyves akciókat, és Könyvfesztivál kivételével még ilyenkor tudnak meglepni ilyenekkel. Három kötet Líra, kettő Bookline beszerzés, és mindegyik kívánságlistás volt! Mondanám, hogy leállok, de hát ismertek... legalább nem foglalnak helyet! :) 

Egy pár tervem van természetesen így év elejére - aztán persze nem ezeket fogom szerintem olvasni... De azért jól esik megtervezni! 


  • Elsődlegesen a könyvtári könyvek, a maradék két Mercury/Queen életrajz, frissiben hosszabbítottam, így van rá egy hónapom. 
  • Még egy könyvtári csomag, ezúttal az ifjúságiakat válogattam össze - ebből eredetileg csak az utolsó Lúzer rádió részt szerettem volna kivenni, aztán megláttam, hogy végre benn az új LL kötet, azt muszáj volt; a Bolyongó pedig régóta várólistás, valahogy suttogott most, hogy vigyem haza. :) 
  • A következő négy pedig otthoni kötet már, de lassan neki kéne ugranom Betti kihívásának, mert a végén megint lecsúszom róla... hogy a sima várólista csökkentésről (és a Böszörményi plecsniről) ne is beszéljek. Kettő raktárvásári szerzemény, kettő pedig ajándék a lentebbi négyből :) 

Az utolsó magányos kötet szintén könyvtári, és az utolsó a Tündérkrónikák magyarul megjelent részeinek sorában... ezúttal Danival rohangálunk Dublin utcáin - már épp, amikor nem vernek minket agyon hobbiból. (Ezt már el is kezdtem, hivatalosan is megnyitva az új évet. Még jó, hogy a Vaják 1.-el szerettem volna kezdeni.)

Ne kíméljetek, meséljetek! Kinek milyen volt a decemberi beszerzés? Rengeteg könyv lapult a fa alatt? És mivel indítjátok ezt a szép 2020-as évet? 
Jók legyetek a következő haul bejegyzésig ;) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.