Áprilisi bookhaul & májusi várólista

2019. május 5., vasárnap


Sziasztok!
Szeretném ezennel elindítani a havonta jelentkező bejegyzés sorozatot, ami a fentebbi kép alapján kitalálható volt: az előző hónap új szerzeményei, valamint a következő hónap tervezett csodái :)

Túl is vagyunk az áprilison, ahol is letudtunk egy Könyvfesztivált, tehát lett egy kevés új szerzeményem és ajándékba is kaptam egy-kettőt... nézzük hát:
  • A kötelező újabb 3 kötet Bleach manga, mert megint kellett - BookDepository; 

  • 3 ajándék kötet, a Dracult Niitaa-tól kaptam, a két Rachel Vincent kötetet pedig Gyöngyömtől, mert Könyvfesztiválra vállaltam neki egy cserét. Hát nem tündérek? *-*

  • És amikért pedig súlyos pénzeket fizettem: kakebo - hogy később is tudjam finanszírozni; egy antikvár ritkaság; két előrendelés; 2 Maxim kiadó akció (Könyvfesztivál); 2 ekönyv (Bookline Könyvfesztivál); és egy csodálatos Monstress képregény egyenesen a Fumax hátsó részlegéből (Könyvfesztivál, maga Deidra_Nicthea adta a kis kezembe).


Ezek voltak tehát a havi szerzemények, ezek közül a Nemezist korábban olvastam, de annyira tetszett, hogy terveztem a saját példány beszerzését; a Kakebo írása folyamatos, mivel napló, az Invictust pedig a mai napon fejeztem be. Illetve még a Bleach 10-12. kötetés is elolvastam, de meg kell valljam, hogy igen rosszul állunk :) 

Aztán vannak nekem terveim, amik főképp a fentebb már említett drága Niitaa kihívásához kellenek, mert megint megcsúsztam (sssh!). 
  • Az alábbi négy kötet könyvtári kölcsönzés, még május végéig van rá időm, bele kell húznom, hogyha végezni akarok mindennel... 




  • Ezek pedig főképpen a Niitaa-féle tavaszi olvasmánylista kihíváshoz kellenek. Igen, megint megcsúsztam. De kemény vagyok, mert már május elején eszembe jutott! :D


Ezek lennének a kis szerzeményeim és várólistám szökevényei - ha valaki valamelyiket olvasta már és azt mondja, hogy azonnal vegyem előre, nyugodtan írja meg nekem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.