26. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

2019. május 1., szerda


2019. április 25-28.
26. Nemzetközi Könyvfesztivál
Budapest
Millenáris Park

Kezdjük azzal, hogy idén nem úgy mentem ki, hogy ott akarom hagyni a fél fizetésemet. Valahogy most nem igazán találtam annyi könyvet, amennyit szerettem volna - vagy egyszerűen hiányzott az az érzés, hogy mindenképpen kell saját példány.
Idén érdekesség volt, hogy mindenki a B épületben zsúfolódott össze, és őszinte leszek: alig találtam meg sok kiadót. Konkrétan a legvégén átrohantamban fedeztem fel, hogy egyáltalán hova került a Delta Vision és hogy mivel vannak kinn! Ez szerintem elég rossz volt, de lehet, hogy csak én vagyok a fagóta.
Böszörményi Gyula dedikál
(igen, én voltam a kövi,
elnézést a jogokért, nem takartam ki senkit:D)

Kezdjük az elején:
Reggel Én rendesen időben keltem, ugyanis megbeszéltem egy cserét fél 11-re, így jó lett volna Kesziről időben elindulni. Ez az ötlet addig működött is, amíg nem azzal telt el az időm, hogy a Kedves próbáltam felkelteni. Aki később fapofával letagadta, hogy megígérte, hogy kijön Velem (MEGÍGÉRTED RICSI!). Máris remek hangulatban indultam meg a fagyos időben, ugyanis elhittem, hogy nem kell kabát. Így Róka egy trikóban és kockás ingben tolta le az egész fesztivált úgy, hogy többet tartózkodott kinnt, mint bennt. Egyszerűen zseni vagyok!
Tehát elvonatoztam a Nyugatiba, de közben írtam Vikinek (Katara_Phoenix), hogyha tudnának, akkor szedjenek már fel, mert nem vagyok biztos a villamosban, hogy melyik irányba kell szállni. Cukik voltak, felszedtek és együtt kibattyogtunk, időközben pedig Betti is (Niitaa) keresett minket, hogy merre járunk. Megcsúszva bár, de törve nem, nem sokkal 11 óra előtt befutottunk a Millenáris parkba.
A kaja illat azonnal megrohanta az összes idegvégződésünket, de Dani közölte, hogy 2.300 Ft egy hotdog. Aznap diétás napot tartottam (konkrétan este öt órakor ettem egy szelet pizzát hazafelé a vonaton), de legalább ittam!
Nos, ezen sokk után inkább elindultunk, hogy találkozzunk végre személyesen Niitááékkal és WÁWÁWÁWÁ. Ha nem lenne elég Judit (Judyt) és Párja is befutott - igen, mindenkinek képes volt a párja kikísérni, csak az enyém fagóta. (;¬_¬)




Az egymás nyakába ugrálás után ránéztem az órára és rájöttem, hogy tipliznem kell On Sai dedikára, mert elkezdődött. Én a Lucyt vittem és ahogy nézegettem talán az enyém volt az egyetlen Lucy, mindenki Calderont, vagy az új gyerekkönyvet hozta, illetve rengeteg Apa, randizhatok egy lovaggal? is volt a színen.


Egész korán beálltam és innen üdvözlöm azt a csodálatos kis csapatot, családot, akivel túléltük a dedikálást és együtt álltunk neki az On Sai nyereményjátéknak, csak  a másik dedikálás megszakított - és ha ez nem lenne elég, mire oda jutottam, hogy megkeressem a csepűrágókat, már ki is sorsolták a nyertest... :)

Tehát a csodálatos On Sai dedika és játék után kaptam egy SMS-t Vikitől, hogy beállt a sor a Böszörményi dedikára, Judyt-ék már ott vannak ha gondolom húzzak oda. 
Konkrétan ilyen sor állt, amikor mi már közelebb, mint távolabb voltunk az ajtótól (és nem igazán fogyott a tömeg):
  

A lényeg, hogy mindössze két óra alatt sorra is jutottunk, én kettő könyvvel, szóval gyorsan le is léptem mosdóba végre és egyáltalán szétnézni a fesztiválon. Ami őszinte leszek, elég unalmas volt. Alig találtam, amit kerestem, 20%-os akciók voltak, de ehhez néhány helyen olyan könyvárak társultak, hogy csak úgy néztem ki a fejemből, hogy nem gondoltam komolyan ennek megvételét... ráadásul elrontottam, mert csak kevés készpénzt vittem, hogy megálljak, de meg akartam venni egy ajándékozásra egy könyvet és amit kinéztem egymás után kettőt is, ott nem lehetett kártyával fizetni. Végül a Maxim kiadó mentett meg és pofátlanul elvittem az utolsó példányt belőle. Bocsi srácok! :D (A képen ez a könyv elbújt, az ajándékozott a figyelőim között van:) )



Tehát felmálházva, 12.000 plusz lépéssel a hátam mögött úgy döntöttem fél 5 felé, hogy ideje lenne most már visszaindulni Keszire, ha nem akarok elázni, mert erősen úgy festett. Egyet sajnálom: a nagy rohangálásban nem tudtunk leülni és csak úgy beszélgetni Betti, de ezt egyszer mindenképp pótoljuk, majd összeröffenünk mindenkivel, mert Judyt és Kedvese remekül túlélték az agymenéseimet, Vikiék pedig hősök voltak, hogy kerültek értem ♥ 
 

Egy szó, mint száz: amit szerettem volna kötelezően megvenni az a Monstress volt, ami rohadt drága volt így is, hogy tudtam, hogy az lesz (bocsi Barbi, hogy hirtelen kiakadtam - Deidra_Nicthea), ezen kívül pedig a Robin Williams könyvet szerettem volna, de tüzetesebben megnézve annyira nem szükséges a könyvtáramban. Cserébe kihasználtam a Maxim 2+1 akcióját és még az Olvashop-nál is vettem kettő gyönyörű fa könyvjelzőt. Szép volt és kifejezetten mozgalmas nap, este még kitaláltam 9 órakor, hogy menjünk el szotyit venni... méltó lezárása volt ennek a napnak! :D
Jövőre tali, egy random képpel búcsúzom: 

Böszörményire várva: random Freddie Mercury nézett ránk, Judyttal gyorsan le is beszéltük,
hogy nekünk kell ilyen szatyor ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.