Májusi bookhaul & júniusi várólista

2019. június 2., vasárnap


Sziasztok!
Elnézést, hogy ismét egy bookhaul poszttal jelentkezem, de a munka miatt nem jutottam el odáig, hogy egy normális értékelést hozzak Nektek. Elnézést érte *mélyen meghajol*.

Cserébe lássátok hát, hogy ISMÉT nem bírtam magammal és vásároltam. Bár nem annyit, mint hirtelen gondoltam volna...



  • kezdjük az AJÁNDÉK kötetekkel: "És bebújt az ördög" Kincsmentő ajándékozás 6.0-ára kaptam (köszönöm még egyszer Angyalkaa), a színezővel pedig Katara_Phoenix lepett meg ♥


  • a következő kötetet még Blogturné Klub nyereményjátékán nyertem, a héten érkezett meg (köszönöm a segítséget Deszy és Sheila_7):

  • az alábbiakat vásároltam (Libri májusi gyereknapi kedvezménnyel kettőt, akik rosszul is jártak), A Gergő-kötet egy utolsó kallódó példány volt, Joy-napok keretében még akciós is volt; az alsó három manga kötet pedig scheszti segítségével lett, meg köszönöm! ♥



  •  egy könyvet pedig csere útján szereztem meg :) 


Érdekesség, hogy ezek közül eddig csak a Kresley Cole kötetet olvastam (eddig jutottam anno a sorozatban), a többi teljesen ismeretlen terep ezúttal :) 

De nem csak vásároltam, hanem tervezgetek is júniusra, ha már itt a nyár:
  • 3 könyvtári könyv (Tövisek királya, A kígyó árnyéka, Éjszakai cirkusz), illetve kettő saját, hogy lassan, de biztosan pusztítsam a saját könyveimet is):

Ezek tehát a májusi szerzemények és a júniusi tervek: természetesen nem ígérek semmit, csak a 3 könyvtári könyvet... a határidő mindig elég motiváló :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.