[TAG] Bangtan Boys Book Tag

2020. november 21., szombat


Egy hónapja lettem felkérve erre a tag-re, úgyhogy most, hogy tegnap reggel megtörtént a BE megjelenés és nonstop streamelem az albumot akkor most meg is csinálom a taget. 

Köszönöm szépen scheszti, hogy gondoltál rám és hogy megalkottad egyáltalán ♥

STREAM BE! 

1. Home
Egy könyv, amelynek a világában otthon érzed / szívesen otthon éreznéd magad

Maradjunk annyiban, hogy nem hittem volna, hogy ennek lesz a legnehezebb végül könyvet választani... nagyon gondolkodtam, hogy boszorkány lennék-e, vagy inkább a Félvér táborban próbálnék szerencsét, vagy még inkább árnyvadásznak állnék-e... végül a legbiztonságosabb megoldást választottam, szívesen mennék tanulni a Roxfortba vagy a környék közelebbi európai iskolájába. A bájitaltan és az átváltoztatástan miatt simán magolnék ezerrel! 

2. Moon
Egy könyv, amiben valamilyen jelentőséggel bír a hold állása

Egy másik kedvenc sorozatom kezdő kötetét hoztam, Carriger kisasszony által alkotott Soulless - Lélektelent hoznám ide. Lord Maccon és a vérfarkasoknak egyértelműen itt a helyük a Moon - alias Hold téma alatt. Nem rajtuk van a hangsúly, mégis megkerülhetetlenek egy természetfelettiekkel teli sztoriban - később pedig még többet megtudhatunk róluk. Aki még nem olvasta ezt a remek sorozatot, ÁLLJON NEKI! Idén jelent meg az ötödik, záró kötet úgyhogy ez sem lehet már akadály... :) 

3. Stay Gold
Egy könyv, amit bármikor kézbe veszel, bearanyozza a napodat

Itt álljon hát feketén-fehéren: imádom a school life és slice of life mangákat. Szeretem a fantasy vonalat is, de ezért mégis csak a középiskolás tiniszerelem a legjobb dolok a világon - pláne, hogyha Sakisaka kisasszony rajzolja meg. Szeretem a stílusát, nagyszerű, bishounen type, de ez kell nekem. Jelenleg beszerzés alatt áll, de kétszer is olvastam már a sorozatot, mert annyira szeretem - bármikor elő tudnám venni és újra olvasni, vagy csak épp lapozgatni. ♥

4. Attack on Bangtan
Egy könyv tele akcióval, harccal, izgalmakkal

Na, ide tudtam volna kb. minden második könyvemet betenni szerintem, mert inkább ez az én stílusom a romantikával keverve. De aztán gondolkodtam, hogy mégis olyat illene ami tényleg harc-harc-harc, ármánykodás is akad benne... úgyhogy ez a novellás kötet lett a befutó. Talán ez lett a sorozat egyik legjobb kötete, pedig becsülettel végigolvastam az egészet, de talán ez tetszett igazán. (Ne tévesszen meg senkit, hogy három csillagosra értékeltem, szép emlékeim vannak róla még ha nem is értékeltem fel nagyra!)

5. Sea
Egy könyv, ami a tengerparton vagy tengeren játszódik

Ehhez a nyertes a Seafire, ami hihetetlenül izgalmas egy sztori volt! Remélem érkezik majd szépen sorban a többi része is, meglepően jó volt egy csupa csajokból álló kalózhajón utazni és megismerni egy alternatív világot. 

Igazi impulzív vásárlás volt, amit egyáltalán nem bántam meg - anno 2020Ft-os ekönyv akcióban volt, úgyhogy dupla öröm, hogy a Maxim kiadó már ki is adja a papíralapú mellé az ekönyves verziót. Nem mondom, hogy ezzel a gyönyörű borítóval nem látnám szívesen a polcomon, de úgy sem kifelé fordítva tettem fel őket... :') 

6. MIC Drop
Egy könyv, amiben szerepe van a zenének

Ide ér az összes Queen illetve Freddie Mercury könyv? Ha jól sejtem, akkor nem. De sebaj, mert mivel zenefüggő vagyok szeretem a jól megírt sztorikat, ami a zene köré épülnek. 

Ide meglepő módon egy egész sorozatot emelek ki, méghozzá a mindenki által ismert és sokak által szeretett Bexi sorozatot. Laura ezzel is csodát alkotott és amennyire haragszom a lezárása miatt, annyira tény és való, hogy szívesen olvastam, jókat szórakoztam.  És igen, direkt az első kiadás borítóját teszem ide, mert szerintem sokkal menőbb ez a rajzolt, mint az a kezdő painttel szerkesztett... 

7. For you
Egy könyv, amit valaki más kedvéért / ajánlására olvastál el

Elég sokan ajánlották a Tündérkrónika sorozatot, legelőször viszont egyetemen láttam egy igazi csendes típus kezében, akkor elkönyveltem várólistásnak, viszont csak egy éve jutottam oda, hogy kivettem könyvtárból. Az első rész még annyira nem nyűgözött le, utána viszont fokozatosan épült a történet és a 4.-5. kötetre kicsúcsosodott! Igazi mintapéldája annak, hogyha szépen, fokozatosan épít fel az ember egy világot, egy sztorit, akkor igenis remek lesz az eredmény. Nem indult felhőtlenül, annál inkább szomorú voltam, hogy nincs egyelőre további hír a maradék részekről.. pedig 6 kötetet lefordítottak már, mibe tartana a maradék? ┌( ಠ_ಠ)┘

Ezek lennének hát az én választottjaim a Bangtan Boys tag-re. Még egyszer köszönöm, hogy kihívtatok és köszönöm a türelmet is - és nagy ölelés, hogyha elolvasod amit írtam!

Ezt pedig tessék megnézni és streamelni: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.