[TAG] Őszi-Halloween váró booktag

2020. október 18., vasárnap


Sziasztok!

Élek még, de tudom, hogy a blog jelenleg mellékvágányon pihen egyébként, viszont most annyi TAG-ban lettem megjelölve, hogy úgy döntöttem itt fogom őket hozni szépen, sorban. 

Egyéb információ, hogy a blog idén biztos nem fog rendesen újraindulni, épp szobafelújítás közepén vagyok, úgyhogy mire minden bútorom meglesz és újra tudok olvasni, értékelni... az idő. Köszönöm a türelmet! ♥

1. Egy boszorkányosan jó fantasy

Ehhez a ponthoz egy régen olvasott, de azóta is kedvenc könyvet hoznék, méghozzá Kim Harrisontól a Boszorkányfutamot. Anno még a Beholder fantasy kiadásában olvastam, és akkor szomorú voltam, hogy nem volt sehol a folytatás. Később pedig teljesen random döbbentem rá, hogy a Könyvmolyképző átvette a sorozatot - és az első részt is kiadták újra! Remek-remek, azóta gyűjtögetem a részeket (a sorozat ötödik része idénre volt ígérve, de a helyzet miatt ez jelenleg csúszik), és természetesen nem folytattam még a sorozatot. ¯\_ʘᗜʘ_/¯

Könyvmolyképző kiadásában a sorozat itt elérhető.

2. Egy tökös főhős

Ehhez a ponthoz mégis kit kellene írni? Mindenki tökös főhős a maga nemében... de mivel úgyis jön majd az új Meseanyó kötet, akkor ide én Denisa Wry-t szeretném írni. Mert nő létére igenis tökös főszereplő!

A Halkirálynő sorozat az egyik kedvencem, a szereplőit egytől egyik lehet szeretni és a zsaruregényként sosem hittem volna, hogy ennyire fogom imádni. Krimisnek krimis, izgalmasnak izgalmas, romantikusnak pont annyira romantikus ami kell. Hogy a csodálatos új szavakról ne is beszéljek, amit Meseanyó megteremtett és mai napig bővíti a gyűjteményt. 

Halkirálynő és a kommandó - A sorozat első része itt elérhető az adatlap.

3. Egy félelmetesen humoros könyv

Félelmetesen humoros? Az azt takarná, hogy egyszerre félelmetes a sztori, de a humor valamennyire kompenzálja? Mert ide akkor szerintem semmit sem tudok hozni. Ha egyébként csak egy vicces kötetet kellene választanom a most már tényleg hosszú olvasmánylistámról... várjatok, csalok. Csak 155 könyvet ad ki erre az egyetlen címkére. De tudjátok mit? Választok egy olyat, ahol volt egy kis nyomozás emellé mégis olyanokat nevettem, hogy sosem hittem volna. Ez  a Soulless- Lélektelen. Aki még nem olvasta volna ezt a sorozatot, meleg szívvel ajánlom, mert méltatlanul el lett hanyagolva, pedig a történet érdekes, a szereplők zseniálisak és rengeteget lehet nevetni. És nem utolsó sorban természetfelettiekkel van tele... 

Az egész sorozat itt megtalálható és akár megrendelhető. 

4. Egy színes egyéniség, avagy minél több szín a borítón

Nem borító alapján szoktam általában könyvet venni, hanem tartalom és író alapján döntök. Úgyhogy ehhez tényleg segítségül kell hívnom a Moly rendszerét (pláne, hogy jelenleg a szobában kb. 10 kötetnyi könyv található meg, az is azért, mert a fele eladó, a másik fele meg olvasandó...)

Óh, meglepő gondolatom támadt, úgyhogy a nyertes a Vízisten menyasszonya sorozat. Az egészet beilleszteném ide, de akkor oda a rendszerem, úgyhogy a második kötet borítóját hozom.

A sorozat itt megtekinthető. 

5. Egy jelmezes szereplő

Jó, most komolyan, ki találta ki ezt a taget? Mert értem én, hogy halloween meg ilyenek, de annyira rosszak a keresőszavak, hogy az életben nem fogok erre találni semmit. Tessék, jelmezes BTS az egyetlen, ami itt szolgálni tudok. (Ez a halloweeni kiadás a TAG képe is.) Borahe ♥



6. Egy édes romantikus

A legcsodálatosabb shoujo mangának szánom ezt a helyet, Ao Haru Ride. Az anime csak 13 részt kapott anno, mivel még futott a manga, de ezt a 13 részt is nagyon ajánlom - a rajzolásban a stílus tökéletesen visszaköszön, hanggal pedig pluszt kapnak az így is imádnivalóan hülye karakterek. 

Számomra ez az a manga, amit bármikor újraolvasok, mert tipikus mindennapi helyzet, amin középiskolában szerintem rengetegen átestek - vagy akár felnőttként, hiszen mi is vakok vagyunk, nem csak hormonoktól tombolva :)

Az egész sorozat itt elérhető, megrendelhető.  


7. Egy sorozat, amit mindenképp be akarsz gyűjteni (vagy már meg is tetted)

Kismillió sorozatot gyűjtök, csak példának okáért: jelenleg a Vaják sorozat (az utolsó rész még érkezik hozzám), Halhatatlanok alkonyat után, Ao Haru Ride, Böszörményi Gyula sorozatok (9...8...7... az, ami lassan fellelhetetlen kategória lesz), J.L. Armentrout könyvei még ilyenek, amiket szeretnék a polcomon tudni, valamint ha érkezik majd, akkor Rick Riordan további könyvei. 

Nem, nem vagyok gyűjtögető típus... de ezek egyébként azok az írók, könyvek, amiket fixen újraolvasok bármikor - hiszen már volt, hogy többször is megtettem ezek esetén. 


Ennyi lenne ez a rövid booktag most, köszönöm szépen a kihívást! Én magam már nem hívok ki senkit, úgyis az ismerőseim nagy része már kitöltötte - ha valaki mégis szeretné, nyugodtan viheti és töltheti!

Jók legyetek, mossatok sűrűn kezet és viseljétek (helyesen) a maszkot! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.