Májusi bookhaul & júniusi várólista

2020. június 7., vasárnap


Sziasztok kósza Olvasóim!

Tudom, hogy kb. a blog ki van halva, de azért örülök, hogyha legalább néhányan ide tévednek a Molyról és látják, hogy megint nem bírtam magammal és a pénzemmel (ugye egy csomó maradt, hogy nem utazok hétvégente egyébként), valamint hogy megint kitalálom, mit szeretnék (vagy inkább kéne) olvasni júniusban, de messsssze nem fog sikerülni.


Kezdjük a szokásos sorrendben, tehát a beszerzések:
  • egyrészt a Vaják sorozat 3 része. Ebből a Viharidő és a Tündevér egyébként áprilisi volt, csak hibás, és sérült terméket kaptam, de a Líra szuper jó fej volt és azonnal cserélték is futárral, így végre májusban vehettem át Őket rendesen. A legutóbbi rész pedig szintén Líra rendelés, DE ezt már személyesen vettem át a boltban. Muhahha ~
  • másrészt egy beragadt Nyugati téri Alexandra átvételemet kihozták futárral, így Cselenyák Imre könyve is az enyém, ami kemény 630,- forintomba fájt még anno március elején lévő raktárvásár során. 

  • Két szál manga is befutott a messzi Angliából, méghozzá Ausztrián keresztül. A piros borítós sérült, aminek csak egy 30% refund lett a vége, a fehér borítós meg az egyik leggusztustalanabb fightot tartalmazza. Imádtam mindkettőt! Bleach 31-33. értékelés ITT, Bleach 34-36. értékelés pedig ITT olvasható.


  • Illetve volt még egy kaposváris Alexandra vásár is, ahova felnéztem, hogy HÁTHA. És naná, hogy akadt. A Hollófiúk sorozatot már olvastam, és nem mondanám, hogy a kedvencem, mert vannak hibái, de már annyiszor jött minden vásáron szembe, hogy mondtam: ÁMEN. Illetve még az Égvilág sorozat a második részét is berendeltem, mert valamiért szeretek később koppanni a sorozatokkal (azért remélem, hogy még sem csalódás, mert Niitaa is várja az első részről a véleményemet).

  • Az utolsó kettő pedig a fentebb már említett Niitaa ajándéka, ami egyébként szülinapi csomag lett volna, könyvfesztiválos találkozással, de hát... dehát. Szóval felvágok a teljes csomaggal. Ugye, milyen csodálatos? *-*
    A két köny pedig kívánságlistás volt, szóval tökéletes választás - ugyanitt keresem a keménykötetes Smaragzöldet

Ide jöhetnének a tervek, de őszinte leszek: most valahogy nem jut igazán eszembe semmi, amit most akarok mindenképp olvasni. Természetesen a könyvtári könyvek most kiesnek, jönnek a saját könyvek, rengeteg megint az olvasatlanom... Várhatóan egyébként a Vaják 2. kötete sorra fog most már kerülni, de többet egyszerűen tervezni se merek az elmúlt hónapok káosza után. De most bebiggyesztek ide egy ötös listát, hogy azért lássam, hogy mennyire elhittem magamról.



És ezennel hivatalosan is elkezdődött a nyár! 
Remélem azért most már, hogy enyhítések jöttek el tudtok menni egy kicsit kirándulni, kicsit kikapcsolódni és könyvesboltokat kifosztani, ha lehet. Vigyázzatok magatokra!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.