Márciusi bookhaul & április várólista

2020. április 3., péntek


Sziasztok!
Újabb hónap, újabb ámokfutás.
Erre nincsen jobb szó. Amíg nem pakoltam össze, hogy kivételesen most lefotózom a pakkokat, nem is tűnt fel, hogy ez a március is mennyire megborult. Hozzá kell tennem, hogy ennek legfőbb oka egy olyan szomorú helyzet, mint amiben most van a könyvpiac, tehát nagyon sokan nyomják az akciókat, hogy legalább online szinten minimálisan kompenzálják a kiesett bevételek. Én ehhez hozzájárultam, ahogy csak tudtam és már egy kedvenc sorozatot is avattam belőle!


Természetesen a beszerzésekkel kezdünk. Ahogy fentebb írtam, most lefotózgattam őket, kivételesen szép tiszta volt az ég így fény is jutott a szobába. Plusz felfedeztem tök új funkciókat a fényképezőgépen, így már megérte!
  • Kezdjünk egy Alexandra online raktárvásárral. HÚÚÚH. 
    Vérmacska 2 - az első részt is szerettem volna, ha már akcióban volt, de az közben kifogyott, így csak a második maradt rajtam, korábban olvastam. Nyugalom tengere abszolút nem tervezett, de ilyen akciósan nem hagyhattam ott. A bónusz, hogy amikor kibontottam itthon, akkor derült ki, hogy egyébként keménykötéses!
    A Bitterblue és a Fire az előző hónapban beszerzett Garabonc folytatásai, szerettem volna, hogyha teljes lesz a sorozatom és szerencsére nagyon jó áron volt ez a két kötet is. Szintén sorozat: a Vasdruida krónikái. Olvastam már Atticus kalandjait könyvtári példányban, de úgy éreztem, hogy méltó helye lenne a nemlétező polcomon az eddigi részeknek, így hát Ők is landoltak a kosárban. És dobpergést kérnék az új kedvenc sorozatomnak: a Napernyő Protektorátus 2.-4. része befutott hozzám. Jelezném, hogy ezeket azóta ledaráltam és az ötödik befejező részt elő is rendeltem, pont este szeretném elkezdeni, mert muszáj tudnom, hogy mi lesz a Maccon családdal! ♥

  • Folytatásként egy egyszeri Európa 40%-os akció keretében megvettem a régóta tervezett A Gyűrűk urát, gyönyörű kivitelezésben, befóliázva, de a kép miatt kibontottam most már. Ugye, hogy milyen gyönyörű? *-*
  • Következő pakk az 'innen is onnan is' gyűjtemény. A Monstress 2. részét akciósak találtam a helyi kisboltban, csak az az egy volt, ekkora mázlim soha többet nem lesz. Az Iron Queen-t szintén ők szerezték be, az sajnos nem volt patika példány, de a házi dörzsipapír módszer eltűntette a félsárga lapszéleket! (ajánlom, simán lehozta!)
    A Zsófi kötet 100ft-os polcon volt a könyvtárban még hónap elején, nagyon jó vagyok, már csak a teljes kötet hiányzik ebből a Böszörményi sorozat ágból és teljes lesz az Álomfogók univerzum! *yaaaay*
    És az utolsó egy manga, a Blue Exorcist 4. része, amit február végén rendeltem és hónap közepén futott be, így került ebbe a beszerzésbe. Ezt azóta elolvastam, a fentebbi három még a sorára vár.
  • És akkor egy újabb online raktárvásár, ezúttal maga a Könyvmolyképző kiadó szervezett egyet. Meg kell mondjam, hogy ez a vásár sokkal jobb volt, mert a keresés szinte simán ment, az oldal töltött, cserébe a fizetésnél szívóztam legalább fél órát. De az is meglett, sőt, nagyon hamar megküldték a csomagot, így büszke tulajdonosa vagyok például a teljes Ambrózy báró sorozatnak újra, a Jacob védelmében kötetnek (amit Deszy posztja miatt ismertem meg egyáltalán és 570,- Ft-ért nem hagyhattam ott), illetve bevállaltam a Vastündérek sorozat utolsó részét is (Iron Knight - Vaslovag), így ez is teljes lett (ebből is még csak az elsőt olvastam). Az utolsó kettő kötet pedig Viki egyik kedvenc sorozata, ezért mertem bevállalni Az éjszaka hercege 1. és 2. részét is. :)  

És ezzel a végére is értünk a máricus havi beszerzéseknek. Így annyira nem is tűnik soknak, na de egybe?! Na úgy már tényleg brutális nagyságokról beszélünk. 
A várólistám ismét saját könyvek rengetege, illetve a közös olvasásoké. Csináltam egy tervező polcot, ahova nyugodtan írhat bárki, hogyha lát olyat, amit  Ő is szeretne majd olvasni és akkor lehet közösen csinálni. 

Mit jelent a közös olvasás? 
Annyi az egész, hogy a Molyon egyszerre olvassuk. Tehát: közös időpontot állítunk be, megjelöljük egymást az olvasás alatt és kész is. Nem, nem kell egyszerre befejezni, lehet nyugodtan a saját tempódban olvasni :) 

A lista áprilisra: 

Szeretnék az idei beszerzésekkel haladni, és ebben sokat segít, hogy nem tudok bemenni a könyvtárba és elcsábulni egy-egy újabb mellékvágányra, ami egyébként se nem kihíváshoz kell, se nem... úgy általában. Csak bemegyek és hív, aztán nem haladok az itthoniakkal. 

De egy a lényeg: fentebb linkeltem a tervező polcot, lehet nyugodtan jelentkezni, szerettel várunk bárkit! :) 

Ezek lettek volna tehát a március havi beszerzések, valamint az e havi tervek. Ki mennyire borult meg a raktárvásárok alatt? Száraz kenyér és víz volt a havi kaja? (itt majdnem...) Lehet mesélni! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.