Lakatos Levente: Szeress jobban!

2020. február 19., szerda

A borító [Forrás: Moly]
Fülszöveg: 
"Barbara ​öt esztendeje megjárta a poklot. Az akkor tizenhét éves lányt megkísérelték eltenni láb alól. Barbit New Yorkig üldözte a múltja, ott kezdett új életet, tervei azonban sorra kudarcba fulladnak. Vaskos hazugságokba burkolózva él, mígnem egy baljós éjszakán találkozik egy titokzatos, még nálánál is súlyosabb lelki terhet hurcoló férfival…

Krisz öt éve tartó, tökéletesen gondtalannak hitt párkapcsolata egyik pillanatról a másikra összeomlik. A kiábrándult fiú New Yorkba menekül, hogy tisztázza felkavart érzéseit. Éppen amikor a háta közepére sem kívánja a társaságot, a sors összehozza egy agyontetovált, illegális küzdősportot űző férfival. A titkoktól kemény álca azonban nagyon is sebezhető szívet takar, amely most könnyen megrepedhet…

Barbibébi története öt évvel az első kalandot követően folytatódik! Mennyit változik az ember a felnőttkor küszöbét átlépve? Hogyan találunk valódi önmagunkra, pontosabban arra a személyre, akit majd néhány év múltán ismét átértékelhetünk? A legtisztább tükröt önmaguknak állíthatjuk, a kérdés, hogy van-e bátorságunk belepillantani.

Lakatos Levente Aranykönyv-díjas szerző. Sikerkönyveivel önismereti utazásra csábítja olvasóit. Regényeiben az erotika és a lélektani thriller izgalmasan vegyül a modern romantikával."

Elérkeztünk egy újabb mérföldkőhöz 2019-ben. Elolvastam Levente utolsó megjelent könyvét, ezennel pedig meg is szereztem ezt a csodálatos plecsnit! (12/12 könyv és maradjunk annyiban, hogy a Legyél sikeres fiatal! nem lesz a Bibliám....)



Ez a kötet is két éve állt már a polcomon, és mindig csak arrébb, meg arrébb pakoltam, hogy majd-majd-majd. Aztán ugye újra kiadták a Barbibébit, ami azért erős motiváló tényező volt, hogy előbb újraolvasom (az első, borzalmas kiadást olvastam, a második sokkal jobb lett), aztán majd friss tudással a másodikat. Nem sikerült azonnal, de meglett! És most sem csalódtam Leventében.

New York, a történet helyszíne [Forrás: Pinterest]
Tény és való: és meginghatatlan LL fan vagyok (Nem, nem Leiner Laura, bocsi :) ). Egyetlen könyvére sem mondtam, hogy nem tetszett (na jó, az Aktus nem a szívem csücske, de újra kell olvasnom szerintem, mert nem is emlékszem már, hogy miért nem jött be annyira Anton karaktere), és az ifjonti Legyél sikeres fiatal! könyvétől meg tekintsünk el, mert az nagyon a múlt.

Ez a történet pedig megdöbbentően érdekes és felnőtt volt. Barbit nem tudtam még az előző kötet végére sem megszeretni, valószínűleg ezért is húztam eddig ezt a második részt. Nem volt épp rövid, viszont minden egyes percét megérte! Imádtam, hogy visszatért Krisz és Barbi váltott szemszöge, örültem, hogy a más környezet mennyire megmutatta, hogy az emberek ha kiszabadulnak a komfortzónájukból mennyivel másképp képesek viselkedni (Krisz és Atlas esete). 
És természetesen az elmaradhatatlan erotika itt most sem tolta magát az arcunkba, hanem kellemesen megbújt a háttérben és lassan, de biztosan a tetőfokán jelent meg és tette kerekké a másik oldalt. (Ez a szál Barbi és Noel esete.) Ebben a 600 oldalban ugyan Barbi és az Ő 5 évének lezárása és magára találása volt a fő téma, mégis mellette megjelent ismét a krimi szál. Örülök, hogy ezt Levente mindig ilyen jól tudja ötvözni, a szimpla romantika valahogy túlzás lenne. Itt a lokál és a lányok története (sajnos) teljesen hétköznapi, de tetszett az a titokzatosság, az a báj, amivel mindezt felruházta.
Lakatos Levente, az író [Forrás: Libri]

Néha azért bevallom, hogy Barbi és Krisz váltott depizése fárasztó volt. Mondjuk Kriszt teljesen megértettem, mert ugye azért nem egy két hónapos kapcsolatot hagyott hirtelen a háta mögött, de legalább Atlas kicsit felébresztette a srácot, mondhatjuk úgy is, hogy felrázta a világát. Imádtam, hogy minden karakternek ismét megvolt a maga múltja és a kedvencem egyértelműen [spoiler!] az volt, amikor rájöttünk, hogy Noel nem más, mint a korábban megismert Anton (Aktus) testvére. Ott azért leesett az állam, pláne, hogy derengett, hogy tök ismerős a családi neve mindenki kedvenc csaposának. [spoiler vége!]

Összességében tetszett ez a kötet, jobban, mint az első. Látszik, hogy Levente a két kötet között újabb sztorikat írt meg és teljesen más világba is elmozdult, de mégis: megmaradt a tagadhatatlan stílusa, amit egyszerűek szeretek. És ugye a legjobb az egészben, hogy a 2019-es kecskeméti dedikáláson megtudtam, hogy érkezik várhatóan idén az újabb Barbibébi kötet... ୧☉□☉୨
(Mondjuk nem egy Dr. Lengyel, amit szerettem volna, de ami késik, nem múlik!)



Műfaj: erotikus, kortárs
Korosztály: 16+ évesek
Terjedelem: 602 oldal
Kötés: puhatáblás, e-könyv
Cím: Szeress jobban! (Barbibébi 2.)
Kiadó: Libri
Megjelenés: 2015

A könyvet megrendelheted magától az írótól IDE kattintva (akár dedikálva is kérhető), vagy a Libri oldaláról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.