Októberi bookhaul & novemberi várólista

2019. november 5., kedd


Sziasztok rókafiak!
Eltelt egy újabb hónap. El tudjátok ezt hinni? Már nincs két hónap és itt a karácsony, két hónap és év vége... *hisztérikus nevetés*
Kegyetlen világ ez, akárhogy is nézzük, de könyvek vannak és mindig is lesznek! Ugyebár volt szerencsénk egy online Alexandra raktárvásárhoz is, ahol jobbnál jobb címek párszáz forintokért vártak ránk - ez nekem novemberi beszerzés lesz, mert csak akkor veszem át, de egész jól tartottam magam. Elhittem, majd megnéztem a Molyos listámat, hogy októberben mit szereztem. Nos, 26 könyv. 

Jól látod, HUSZONHAT. Ebből hat ajándék, négy nyereményjátékos beváltás meg ilyenek, de akkor is... jóistengyerele, megint nem bírtunk magunkkal. 


Akkor kezdjük el a mesélést a bal oldalon található oszloppal. 

A két Veres Attila kötetet az Agave ajándékozás 2019 esemény keretén belül kaptam Petrától (@ap358), a csodálatosabbnál is szebb csomag IDE kattintva megtekinthető. 

A másik kettő kötetet mindenki ismeri, most épp kitaláltam, hogy a Harry Potter sorozatot jó lenne az új borítókkal beszerezni (az illusztrált verzió egyébként annyira nem vonz, további érdekesség a következő könyves képnél). És jó lenne a 3 tankönyvet is beszerezni az új, valamint a régi kiadásokkal is - és tessék, újabb ajándékozáson vettem részt (le kéne állnom egyébként....), méghozzá @petamas volt az az aranyos, akitől kaptam EZT a csudapakkot. Jelezném, hogy az nem Bogoly Berti-féle mindenízű drazsé, DE csigák :DDD És isteni jó volt! És meglepett egy jegyzetes Legendes állatok... példánnyal, ami nagyon bejött, szóval köszönöm még egyszer!

Aztán két erotikusabb vonal, az első a Szeress és akarj keresztanyum ajándéka, azzal a felszólítással, hogy neki tetszett, de egyébként nem gyűjti a könyveket és nem akarja odaadni a "vén banya" könyvtárosnak, inkább nekem... :D

A második A beosztott pedig @Gyöngyöm ajándéka, akivel egymásra találtunk az ajándékozások tekintetében és még milyen jó, hogy személyesen simán megoldjuk a találkozókat! :D
Keeland könyve a Kincsmentő Ajándékozás 7.0 eseményének keretében került hozzám, szemeztem már vele egy ideje és ráadásul annyira menő pakkot kaptam mellé... nézzétek meg ITT.

Akkor ugorjunk a következő pakkra, ami a Harry Potter sorozat első négy kötetét jelenti. Ennek a története, hogy anno nyáron a 24.hu nyereményjátékán nyertem egy 10 ezer forintos kupont az Animushoz. Legalább négyszer átgondoltam a kosarat, végül még az ügyfélszolgálatot is be kellett vonni, a kuponnal is gond volt, DE MEGLETT. Az enyém, és annyira szépen mutat a régi keménykötések mellett! (๑>ᴗ<๑)


Aztán jöjjenek a pénzes beszerzések. 

Gondolkodtam, nézelődtem, karácsonyi ajándékokat kerestem és végül annyira megtetszett az új kiadása Az éhezők viadala trilógiának, DÍSZDOBOZZAL, hogy berendeltem. Ennek is jó menete volt, mert Lírába kértem, akárcsak Ahern új könyvét (nővéremnek, ajándék). Épp mentem az Ahern könyvért, amikor ott volt a Sprinter, hozott ládákat. Mondom tuti most hozzák a trilógiát, de nem fognak kipakolni, ha este írnak, kiégek. Erre lebattyogtam átvétel után egy automatához és közben írtak, hogy forduljak már vissza. Remek, remek, ebédidőben voltam, de megoldottam! :D És nem fogom kibontani. Tényleg. Nem. 


Ez a két kötet Molyos csere, amit ismételten köszönök @sasviki95-nek, ha már voltam olyan lüke, hogy a trilógia utolsó részét vettem meg szeptemberben a raktárvásáron. 
Amúgy is Viki (@Katara_Phoenix) azt mondta, hogy ez nagyon jó sorozat, így hiszek neki és benne is ;) 

Már csak évek kérdése, és el is fogom ám olvasni... (nos, úgy fest, hogy idén IS buktam az "Amit főztél, edd is meg!" kihívást. 




Ez a hatalmas, 9 darabos pakk pedig kérlek alássan, ingyen volt. Igen, jól olvastad! A Google Play-en volt akció, egy csomó jó könyv ingyenesen letölthető volt (nem tudom, hogy még aktuális-e), én ezeket szereztem be. A Boszorkányok sorozat nem olyan hosszú, de kifejezetten jó véleményeket olvastam már régebben is Molyon, így simán bevállaltam, Morgan Rice meg számomra tök ismeretlen, de azok is nagyon érdekesnek tűnnek. Az Eltűnve teljesen idegen, nem láttam, nem hallottam róla, viszont a fülszöveg megvett kilóra, ilyen pedig régen volt könyvnél, így hát azt is letöltöttem. :) A koronahercegnő meg túl nagy név ahhoz, hogy otthagyja ingyen - pedig még az eredeti trilógiát se sikerült befejeznem. ( ̄∇ ̄)
(Megjegyzés: Ha valaki szeretné innen az e-könyveket ingyenesen, ahhoz Adobe regisztráció kell, hogy olvashasd!) 



Ezek után nem is tudom, hogy merjek-e várólistát gyártani...

Csak egy gyors ötöst beteszek ide, hogy saját magamat is motiváljam a továbbiakban, hiszen már csak pár hiányzik a Niitaa-féle kihívásra (jó lenne már teljesíteni).


Freddie könyve nagyon régóta, év eleje óta vár a sorára, hogy a 21. század kiadó könyvéről már ne is beszéljek, de azt pont a mai nappal kezdtem el olvasni. A Mennyei tűz városa az utolsó a Végzet ereklyéi sorában, ideje lenne már Claryék történetét lezárnom. A randiguru szárnysegédje az a kategória, ami akkor el, hogyha kicsit le akarom építeni az agyam; nem akarok gondolkodni az olvasottakon, csak jókat derülni. Az Eastern pedig szintén év eleje óta várja a sorát, de most már illene sorra kerítenem Őt is, hát nem húzom tovább. 

Nektek is megszaladt az október? És hol van még a karácsony? Ki mit szerzett be az elmúlt hónapban? Vezettek várólistán? Nyugodtan írjatok akár blogon, akár Molyon a bejegyzésem alá véleményt, észrevételt, ráolvasást.... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.