Elle Kennedy: The Deal - Az üzlet

2018. augusztus 7., kedd

A borító [Forrás: Moly]
Fülszöveg: 
"A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…

Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.

…ami jobban sül el, mint remélte.

Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga."



Nem is tudom, hogy hogyan lehetne a legjobban jellemezni ezt a kezdő részt. Érdekes? Áh, nem ezt mondanám rá. Életszerű? Na! Ez már egész közel jár a valósághoz. (Plusz szeretek ezzel a szóval dobálózni.) Hmm… nem találok rá megfelelőt. De tény, hogy beszippant, megnevettet és örülsz, hogy végre egy olyan erotikus művet olvashatsz, ami se nem túl alpári, se nem túl tini. Értékelés a csodás hokisok és hokimuffok kapcsolatáról!

[Forrás: NIU Today]
Adott egy teljesen átlagos szituáció az egyetemen: a csoport nagyját meghúzták egy ajándéknak hitt tárgyból. (Köh. marketing, helló!) És mivel ez egy olyan suli, ahol nem csak úgy lébecol az ember lánya/fia, hanem egy olyan suli, ahol sport és művészeti szakirány (is) van, nyilván elkerülhetetlen, hogy valamelyik kategória egyik kiemelt tagja (vagy mindkettő) ne kerüljön bajba. Nos, igen: Garrett Graham (Mint a liszt! Végre rájöttem, hogy miért volt annyira fura!) megbukott. És Ő a hokisok csapatkapitánya – és ha nem lenne mindez elég, még átlaghoz is van kötve a játékengedély. Összefoglalva: rohadt nagy bajban van. És ahogy azt tudjuk – és a váltott szemszögből már rá is jöhettünk – nem más lesz a megmentője, mint Hannah a zene/énekszakos lány, aki ötöst kapott etikából. (Imádom: ez tényleg ajándék tárgy lehetne, de tök jól behoztak a képbe egy új tanárt, aki egy gyökér és buktat. Sajnos, ez tényleg ilyen.)

És most, hogy sikerült az első két fejezetet leírnom, most már a lényegre is térek. Mint az kitalálható Hannah és Garrett alkut kötnek – ezt megelőzi vagy 50-60 oldalnyi közbenjárás, ami nem idegesítő, sőt! Kellemesen jól esik látni, hogy Hannah felkészült és semmi kedve egy ilyen hokis sráccal szenvedni. Természetesen egy olyan csábító ajánlat, minthogy a régóta kinézett sráchoz segítheti közelebb Garrett perdöntőnek bizonyul, így végül vállalja, hogy korrepetálni fogja. Ezt a dolgot pedig szeretném megdicsérni! Nem tűnt el az alap a süllyesztőben. Sokszor van úgy, hogy valamiért összekerülnek a főszereplők és két oldal múlva már együtt bőrlélegeznek és nyálat cserélnek; a fő momentum meg elveszett valahol két nyelvcsata között. Itt kényelmes – de nem elhúzott – tempóban haladunk a kifejlet felé. 

[Forrás: LawinSport]
Mivel annyira botor voltam, hogy elfelejtkeztem (meg dolgoztam) erről az értékelésről, most kicsit nyögvenyelősen próbálom összeszedni, amit ki szerettem volna emelni. Most nem címkéztem fel a könyvet megjegyezendő jelenetekről, de gondolkodom, és egymás után ugranak be a legfontosabbak: a verekedés az első, a második pedig az első közös szórakozás. (Zseniális virágnyelv!) Érdekes volt egyébként a váltott szemszöggel látni, hogy például Garrett esetében hogyan alakultak az érzelmek, amikor lassan rájöttek, hogy inkább egymással kellene lenniük. Juj, és még egy fontos jelenet: a szülői vacsora. Meg a kocsi. Aki olvasta, az tudja, hogy miről beszélek; szerintem az egyik legerősebb jelenet volt a konyhai beszélgetés, amit valaha olvastam ilyesmi könyvben. És lassan oda jutok, hogy minden jelenetet felsorolok és megindokolok, hogy miért is volt annyira zseniális. Mert az volt! 
Jókat nevettem a beszólásokon, tetszett, hogy egyik sem volt erőltetett és nem volt semmi szégyenérzet az írónőben – hokisok, fiatal fiúk, a legyet is röptében. Ez tény és való, és imádtam, hogy nem félt ezt leírni és megmutatni egy ilyen sztoriban sem. 

Tehát mindent egybe vetve: annyira sokáig halogattam már magát a vásárlást is, hogy végül adventi akcióban beszereztem. Végül pedig elolvastam, és imádtam! Ajánlom bátran annak, aki kicsit kinőtt már a Vörös-pöttyös „megfogom a kezed, jujj” romantikából és a felnőttekre kíváncsi egy kicsit. Aztán meg jól belezúg Garrettbe. Én szóltam!



Műfaj: erotikus, new adult, szerelem
Korosztály: fiatal felnőttek, felnőttek
Terjedelem: 440 oldal
Kötés: puhatáblás, kartonált
Fordította: Barthó Eszter
Írta: Elle Kennedy
Eredeti cím: The Deal (Off-Campus 1.)
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Megjelenés éve: 2015
Magyar kiadás: 2016

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.