[TAG] Boldog Könyvfüggő Vallomásai

2018. július 31., kedd

Ismét kaptam egy TAG kihívást, amit nagyon szépen köszönök Gothic01-nek, a Goodbye Agony bloggerének. Molyon kaptam a felkérést, de én is a blogon válaszolok ezekre a csodás kérdésekre :3

Az Ő kitöltését itt olvashatjátok: Book Tag: Boldog Könyvfüggő Vallomásai (Book Tag #39)


Miért szeretsz új könyveket venni?
Szeretem ha zokog a pénztárcám. :D Viccet félretéve: minden könyvmoly imádja az új könyvek illatát, plusz a tudat, hogy ez a Tied. Csak a Tied, akkor veszed elő, amikor akarod és nincs benne pecsételés, szakadás, szamárfül, egyebek.



Milyen gyakran vásárolsz új könyveket?

Túl gyakran. Függő vagyok, én nem ruhákat veszek, hanem könyveket. Ja, meg hát nyáron például mindenhol hőségakció van és nem bírok magammal... és akkor még a KMK állandó netes akcióját nem is említettem.


Hol szeretsz jobban vásárolni - könyvesboltokban vagy webshopokban?
Webshopot részesítem előnyben, de csak mert egyszerűbb sokkal összeválogatni és ott a rengeteg akció, amit a boltok nem mindig hirdetnek meg. 

Van kedvenc könyvesboltod?
Persze, a KMK Pop Up Store a Westendben (vagyis most már Alexandra Könyvszalon), meg Kecskeméten a két Libri. Tömény gyönyör!

A kecskeméti Malom üzletház Librije [Forrás: Libri]

Szoktál előrendelni?
Szoktam, de csak idén tettem meg először, de valószínűleg nem utoljára. Három, vagy négy könyv is így lett meg idén, ebből egyet olvastam még el. (Pszt!)

Van havi limited?
Persze, a fizetésem maradéka. Bár újabban ez sem állít meg, a tegnap nap után: alig van már valamim, de azért csak megvettem az antikvárban a Vampire Knight 1. részét... pedig abból két napig eszek.
[Forrás: Giphy]
Hogy állsz a könyvvásárlási tilalommal - szoktál élni vele?
Augusztustól életbe léptetem. Amit most még lebeszéltem azt bevállalom, utána pedig csak az ajándékozni valókat veszem meg. Hála a Molynak látom, hogy idén már mennyit költöttem könyvekre és ez nem jó... sose fogok tudni új gépet venni, ha könyvre költöm az árát :D

Milyen hosszú a kívánságlistád?
Jelenleg 115 elem van rajta. Egész jó, cserébe a várólistám mindjárt 700 elemes.
Moly.hu kívánságlistám


Melyik az a három könyv (a kívánságlistádról vagy az előrendeltek közül), amiket most azonnal a magadénak akarsz tudni?

Hát... ez fogós kérdés. Most azonnal? Mindet kérném legszívesebben, elvégre azért van a listán. De akkor nézzünk csak hármat.

Örkény István: Egypercesek
Természeten az új Helikon kiadást. Jó, igazából a másikat is elfogadom, de azt már sehol nem lehet sajnos kapni. :(

Cassandra Clare: Mennyei tűz városa
Már csak ez az egy rész hiányzik, hogy teljes legyen a Végzet ereklyéi sorozatom, szóval instant elfogadnám most, ha lehetne. Igaz, hogy még kettőt nem is olvastam, de semmi baj :P


Kresley Cole: Halhatatlanok alkonyat után sorozat
(csalás!)
Igen, az egészet! MOST! Én nagyon szerettem amikor először olvastam, Ő vezetett be az erotikus fantasy világába, és tök kaptafa az egész, de akkor is kell nekeeem! Adom azokat a rossz korai borítókat, igazi retro erotika :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.