Február - Nasimentes hónap, #2 hét

2020. február 14., péntek

Still imádjuk Baby Yodát! ♥
Második heti összefoglalás következik a nasimentes hónap keretében.
Szabályokat egy korábbi bejegyzésben írtam meg, amit ide kattintva lehet elolvasni: KATT IDE!
Az első hét tanulságait tartalmazó bejegyzés pedig: IDE KATTINTVA olvasható.

Haladjunk hát tovább az üresség tengerén!


Helló-helló-helló!


Újabb hét, újabb összefoglalás, újabb nehézségek... vagy nem is?

NYOLCADIK NAP - február 8.
  • reggeli:
    • egy sajtos zsemle üresen (Tesco)
    • 2 rozsos buci (Aldi) sonkával, ementáli sajttal
  • ebéd: 
    • ez kimaradt, mert lecsót csinált anya, azt meg nem szeretem
  • vacsora: 
    • enyhén csípős csirkés smackleves (mondom jó lesz a náthára. semmit sem éreztem, csak hogy csíp, mint állat)
  • nasi: 
    • 3 banán
    • BBQ-s napraforgómag (egy maréknyival kevesebb zacskó)
    • egy szem Toffifee
    • egy szem étcsokoládés Ferrero Rocher

KILENCEDIK NAP - február 9.
  • reggeli: 
    • 5 szem Győri édes keksz
  • ebéd: 
    • húsleves 
    • tésztasaláta (durumtésztás, tejmentes)
  • vacsora: 
    • húsleves (mama féle, sajnos ennek se éreztem az ízét...)
  • nasi: 
    • 2 banán
    • 1 szem Toffifee
    • 2 db Kinder csoki (ezzel elfogyott amit még Vikitől kaptam szülinapra :D)
    • még pár szem Győri édes keksz
TIZEDIK NAP - február 10.
  • reggeli: 
    • diós patkó
    • fatörzs kifli (2 db, tízóraira csúszott meg uzsonnára, de egyben leírom)
  • ebéd: 
    • kacsás Smack leves két darab főtt tojással
  • vacsora: 
    • tészta saláta
    • egy pohár kóla
  • nasi: 
    • 2 l főzött tea (csak üresen iszom a teákat)
(Eme szent napon ellátogattam az orvoshoz, szóval továbbiakban teát iszom teával egyébként és egy kis C-vitaminnal.)


TIZENEGYEDIK NAP - február 11.
  • reggeli:
    • 2 db szendvics (kisebb kifli) ementáli sajttal sonkával/szalámival
    • egy pohár kóla
  • ebéd:
    • epres Ciniminis mandulatejjel
  • vacsora:
    • két tányér húsleves (Éreztem az ízét!!)
    • tészta saláta
  • nasi: 
    • Topjoy barackos ice tea (anyutól kaptam még hétvégén gyógyulási támogatásképp)
    • almás tea Pickwick (2l)
    • egy szem Toffifee

TIZENKETTEDIK NAP - február 12.
  • reggeli: 
    • teljes kiőrlésű kakaós csiga
  • ebéd: 
    • Smack leves (sima csirkés), 2 db főtt tojással
  • vacsora:
    • tönkölybúza kenyér (2 szelet), borjú párizsival
  • nasi: 
    • Topjoy Kaktuszos
    • HELL energiaital (Yuzu-s)
    • barackos tea Pickwick (2l)
    • egy zöld alma
    • Röfi Ropi 
TIZENHARMADIK NAP - február 13.
  • reggeli: 
    • kimaradt, raktárvásárba kellett menni
  • ebéd:
    • Burger King Whooper menü (fuzeteával, krumpli ebédre, a hamburger uzsonnára csúszott)
  • vacsora:
    • tonhal saláta (Penny Garden saláta, Spar Giana tonhal [egy doboz], 2 db császárzsemle)
  • nasi:
    • Suzy 1 l almalé
    • energiaital (Bomba! cukormentes)
TIZENNEGYEDIK NAP - február 14.
  • reggeli: 
    • tonhalkrémes császárzsemle
    • tonhalkrémes tönkölybúza kenyérszelet
  • ebéd:
    • epres Ciniminis mandulatejjel
  • vacsora: 
    • vegán tejföllel készített zöldbabfőzelék sült hússal
  • nasi:
    • 2 l epres tea
    • Suzy almalé 1 liter
    • Röfi Ropi
    • fél csomag napraforgómag
    • egy zöld alma
    • 1 szem Toffifee
    • banán
És ezennel lezárult a második hét.
Sajnos ismét nem tudok reális képet hozni a hétről, mert  lebetegedtem, így egész héten itthon voltam (kivétel a csütörtök, amikor felvonatoztam Pestre raktárvásárra), szóval így csak akkor mentem be a boltba, amikor meglátogattam a dokit. És úgy voltam vele, hogy akkor már egy kis innivaló (rohadtul unom már a teát), meg egy kis ez, meg egy kis az... szóval bezony, elgyengültem. De szombattól ismét beindul a gépezet, hétfőn pedig visszatérek a munka világába. 

Tapasztalat: elkezdtem unatkozni már a héten, és észrevettem, hogy ilyenkor konkrétan kutatok a rágcsa után. Valami pótcselekvésképpen. Tehát nem tudok leülni úgy játszani pl. egy Sims-el, hogy ne rágcsáljak szotyit, vagy valami. Ami borzasztó, de legalább feltűnt, hogy ennek az az oka és nem csak akkor, amikor már benyomtam. Szóval annyira nem vészes, mint vártam. 

Kedveskéim, hogy álltok a kihívással? :) Remélem azért még vagyunk páran, akik nem adták fel az első "bukta" után és még kitartanak, igenis igyekeznek figyelni és ha már nasizni, akkor egészségesen nasizni! 
Csak így tovább! ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.