Február - Nasimentes hónap, #1 hét

2020. február 8., szombat

A korábban már meghirdetett nasimentes hónap heti posztja a következő.
Ez a poszt mindig tartalmazni fogja, hogy voltam-e boltban és ha igen, akkor mégis miket vettem, mik voltak a tapasztalatok, ha már boltba mentem és ott minden sarkon ömlik a képünkbe a nasi reklám, akció és társai.
Veletek vagyok, gyermekeim. Kitartás!
Ez lesz a kihívás hivatalos képe. Imádom!



Helló-helló-helló! (*RuPaul hangon*)

Kezdjük az első hét beszámolóját el szépen, bőszen jegyzeteltem, hogy mit ettem már az első nap, mert képes vagyok elfelejteni - ami egyébként nagyon rossz, mert ezzel se tűnik fel, hogy ezt is ettem, azt is ettem, amazt is... már itt meg szokott bukni a "visszafogás" mechanikája.

ELSŐ NAP - február 1.
  • reggeli: 
    • két kocka Milka csoki (megtaláltam párom tv-je mellett...)
  • ebéd: 
    • sültkrumpli gyrosos hússal, saláta, cézáröntet (fele)
    • fél nagy sajtos bagett
  • vacsora:
    • nagy sajtos bagett (1,5 db) borjú párizsival (melegítve, szendvicsnek)
    • 2 pohár sprite
  • nasi: 
    • egy red chief alma
    • energiaital (ZERO Hell)
    • fél zacskó szotyi (kb. 80g)
    • vanilíás zéró kóla (1,5 l)
MÁSODIK NAP - február 2.
  • reggeli: 
    • fél sajtos bagett borjú párizsival
    • egy liter Sprite
  • ebéd: 
    • májgombóc leves, kisadag
    • egész sült csirkecomb, párolt zöldséggel
    • Lipton zöld tea (2,5dl)
  • vacsora: 
    • húsleves (répa, krumpli, tészta, mamaféle)
    • tonhalkrémes császárzsemle
  • nasi: 
    • egy alma
    • egy banán
    • egy marék sózott pisztácia
    • OXO Bubble tea (lajhár kiadás)
    • Spar vaniliás párna (korábbi vétel, a héten vettem, és még mindig van belőle, egyszerre kb. 10 szemet eszek meg)
    • maradék négy kocka Milka csoki (lejárt volna!)

HARMADIK NAP - február 3.
  • reggeli: 
    • Lions müzli fél bögre, kókusztejjel
    • MagicHair kapszula
    • energiaital (HELL sima)
  • ebéd:
    • Kum-pao pulykaragu leves (zóna adag)
    • padli-roll (fűszeres csirkemell, padlizsánkrém, jégsaláta, uborka, tortillába tekerve) - fele
  • vacsora:
    • kis tányérnyi húsleves
  • nasi:
    • egy red chief alma
    • pisztáciás 3in1 kávé kókusztejjel
    • Spar vaniliás párna (elfogyott :( )
    • egy szelet kinder csoki (ezt meg megtaláltam, hogy eldugtam a család elől... magam elől is eddig)
    • egy banán
    • fél marék tökmag
    • 2 pohár vaníliás kóla zero (volt itthon!!)

NEGYEDIK NAP - február 4.
  • reggeli: 
    • kókuszos zabkása kókusztejjel
    • energiaital (HELL sima)
  • ebéd: 
    • McDonald's (2 sajtburi, közepes krumpli majonézzel, zero Sprite 4dl)
  • vacsora: 
    • rozskenyeres szendvics sonkával, ementáli sajttal 
    • egy pohár vaníliás zero kóla
  • nasi:
    • bögrés csirke leves
    • kis zacskó M&M's 
ÖTÖDIK NAP - február 5.
  • reggeli: 
    • erdei gyümölcsös zabkása
  • ebéd: 
    • húsleves
    • sárgaborsófőzelék virslivel (felét ettem meg annyira borsos volt)
  • vacsora: 
    • tonhal saláta rozsos bucival (2 db aldis rozsos buci, aldis salátatál [kukoricás], Spar Giana tonhal, egy doboz)
  • nasi: 
    • egy alma
    • pisztáciás 3in1 kávé kókusztejjel
HATODIK NAP - február 6.
  • reggeli: 
    • Lions müzli kókusztejjel
  • ebéd: 
    • Thai tészta csirkemellel (Mamma mia: spagetti, szójaszósz, csirkemell, zöldség. Allergének: glutén, szója)
    • HELL zero energiaital
  • vacsora: 
    • 2 db rozsos buci szendvics (sós margarin, ementáli sajt, szelet sonka)
    • egy bögre Neo Citran
  • nasi: 
    • innivaló: 1,5 liter Gárdonyi erdei gyümölcsös tea, 1 liter feketeribizli nektár (Sió) [lábjegyzet: két napja fáj a torkom, szóval intenzív hidratálás folyt)
    • vásároltam apunak: 3 zacskó BBQ-s napraforgómag (Aldi)
    • egy bögrés csirke leves
HETEDIK NAP - február 7.
  • reggeli: 
    • zabos párna fekete szederrel (Aldi, 1 db)
    • egy bögre toroknyugtató tea (Pickwick)
  • ebéd: 
    • kisadag zelleres csirke pirított rizstésztával
  • vacsora: 
    • 3 db sajtos zsemle (Tesco)
  • nasi:
    • innivaló: egy liter feketeribizli nektár (Aldi márka)
    • 1,5 liter fuzetea epres
    • BBQ-s napraforgómag (egy marék)
    • egy csomag M&M's (sárga)

És ezennel az első hétnek hivatalosan is vége!

Egyébként nem volt annyira nehéz, mint gondoltam. Persze, tegnap két helyen is akciós volt pl. a Kinder Pengui, de erős voltam és nem vettem. Büszkeség! 
A Fuzetea viszont erős gyengém, abból vettem tegnap (02.07.) négy üveggel, de öcsém rendes ember, egyet megivott előlem. Jelenleg még meg is vagyok fázva, így valószínűleg a további folyadékbevitelem főzött teából fog állni, meg vízből. 
Financiálisan még lusta voltan a kis kakebo-mba összesíteni ezt a hetet, de kétségtelen, hogy jóval kevesebbet hagytam ott egy-egy vásárlásnál, mint szoktam, amikor egy kis üdítő, egy kis chips, egy kis csoki beesik a kosárba. 
Kilók tekintetében nem tudok egyelőre nyilatkozni, mert lányos napok elé nézünk, ilyenkor mindenkinek felmegy 1-2 kilóval a súlya (csak hogy tudjátok lányaim, ilyenkor nem hirtelen híztok, csak a test elkezd kicsit raktározni, majd utána azonnal el is tűnnek ezek a pluszok). 

Remélem azok, akik csatlakoztak a kihíváshoz jól tartották magukat és még egyszer leírom: itt senki sem veszít. Tudatos vásárlás a lényeg, ahogy látjátok ennek ellenére nekem is becsúszott kétszer egy kevés nasi. A lényeg, hogy megálljatok egy szem/csomagnál. :) 

Mindenkinek további szép napot és kitartás kívánok, már 7 nap eltelt a februárból! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.