Júliusi bookhaul & augusztusi várólista

2019. augusztus 2., péntek


Szervusztok Kedveskéim!

Ismét eltelt egy újabb hónap, ismét eggyel közelebb érezhetjük magunkhoz a karácsony szellemét.... ugyebár, lassan a beachbody után lehet készülni az őszre, télre, kell az élelemraktározásra (is) gyúrni! De nem akarok senkit megbántani, mielőtt azt hinnétek, így inkább beszéljünk komoly dolgokról: miért nem vagyok képes megállni a vásárlást?

  • A sort szeretném kezdeni a hónap legnagyobb örömével: nyertem a Dream válogatás blokkos akcióján! Ráadásul leadtam este nagy megfontolások után, hogy mit szeretnék, és két nap múlva hozta is a futár. Sajnos nem épp a legszebb állapotban, mert semmi kitöltő anyag nem volt, ezek meg puhafedelesek, így a sarkoknak kb. annyi - de ajándék lónak... :) 


  • Aztán megint az ajándékokkal folytatom: Viki (@Katara_Phoenix) két ajándékkal is meglepett, amiért itt is hatalmas ölelés jár neki ♥ Rókás színező, értitek?! *-* A másik pedig Nők gyermek nélkül, amit kötelező tennék mindenkinek.
    A továbbiak pedig KMK rendelés, amit a Kedvesemtől kaptam + a Borzongató szeretetcsomag részeként érkezett az Út a fénybe. Várólistás volt, nagyon örültem neki (plusz gyönyörű legyezőt is kaptunk a csomaghoz, amiért meg virtuális puszi a srácoknak). 

  • És akkor most nézzük a "miért nem tudok spórolni?" kérdés dobogós válaszait: egyrészt, mert ez már beteges, másrészt mert annnnyira jó akciók voltak, hogy vétek lett volna kihagyni! 
A Líra hőségakciójának választottjai - kivéve a Boszorkányszelídítő, ami a sorozat második része,
viszont nem volt akciós, de a Tündérfogó zárja a trilógiát, nyilván kéne a második. 
Ebben a hónapban sem maradhattak el a mangák:
BookDeporól viszont most csak egy Bleach kötetet rendeltem, amihez pedig kupont kaptam, köszi szépen Flóra!
A három manga pedig Enikő nagyszerű polcsöprésének eredménye, amiért ezer hálám ♥
Amikor azt hittem, hogy jó vagyok bejött az Alexandra nyári akciója - az első két könyv onnan,
a Cruel Prince pedig a helyi könyvesbolt újranyitási akciójában hatalmas kedvezménnyel lett az enyém :)
(Mindent IS meg tudok magyarázni!!)

A végére pedig maradtak az ekönyvek: Ruby Saw két könyve most ingyenesen beszerezhető,
az utolsó Bipolart pedig szerintem senkinek sem kell bemutatnom...
Most pedig, hogy láttátok, ez a hónap nagyon megszaladt, beszéljünk arról, hogy miket kellene olvasnom augusztusban (megint Betti kihívásához, nyilvánvalóan).

  • A képen látható 9 könyvből 7 kellene még Niitaa kihívására (ebből az első Gergőt már elkezdtem), a Too Late az utolsó előtti CoHo amit még nem olvastam (és könyvtárba beérkezett, ma megyek érte így tuti el fogom olvasni augusztusban), a maradék egy, A nagy Gatsby pedig szintén kihívásos listán szerepel (meg szeretném már elpakolni a szekrénybe, hogy ne elől foglalja a helyet). 


Azon kívül, hogy megint a fél életemet elköltöttem könyvekre (és fizu még nincs), egész korrekt volt a hónap, pláne, hogy két nagyon fontos plecsnit is megkaptam: 200 elolvasott könyv 2019-ben, valamint a Rengeteg oldal 2019-ben (ami azt jelenti, hogy meg lett az elolvasott 50.000 oldal).

Ki melyiket olvasta már? Melyik a kedvence esetleg? Van, amit azonnal olvassak el, vegyem előre?


2 megjegyzés:

  1. Na jól van, jól van, örülök, hogy kezd benőni a fejed és foglalkozol a kihívással is. :DDD
    Támogatlak szívem! S mindegyik beszerzett kötet tökéletesen megérte! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óhhh, istenem, gyakrabban kéne néznem a válaszokat... :D ♥

      Törlés

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.