Lakatos Levente: Lelkem mélye éjsötét útvesztő

2020. június 26., péntek

A borító [Forrás: Moly]
Fülszöveg:
"Kettejüknek soha nem szabadott volna találkoznia…

Mia gyerekkorában jelen volt gazdag vállalkozó édesapja meggyilkolásánál. A lányt a tragédia következményeképpen külföldre, egy olyan vallási bentlakásos intézménybe küldték, ahol traumatizált, nehezen kezelhető, vagy éppen a társadalom által számkivetett lányokat nevelnek. Az iskolai évek leteltével Mia alig várja a szabadságát, ám a rend vezetősége egy videófelvétellel zsarolva továbbra is a markában tartja: ha nem úgy cselekszik, ahogyan ők fütyülnek, napvilágra hozzák a legsötétebb titkát. Azt, ami akár az életébe is kerülhet.

Sámuel gátlásai lazák. A jóképű vállalkozó kedve-kénye szerint játszadozik az emberekkel, mígnem összesodorja a sors édesapja egykori bajtársának, később esküdt ellenségének lányával. Hihetetlen, de Mia még a férfinál is fékevesztettebbnek bizonyul. Cipelt terheikkel külön-külön is pusztítóak, együtt viszont, a családjaik titkos múltjával kiegészülve felérnek egy atomrobbanással. Az óra pedig ketyeg…"


Először is: köszönöm szépen a lehetőséget, hogy elolvashattam az új könyvet. 
Másodszor: elnézést, hogy ennyire megcsúsztam egy korrekt értékeléssel, de ami késik, az nem múlik!

Tehát: lepődjetek meg, egy újabb Lakatos Levente értékelés! HAH. Aki ismer, igazából nem fog meglepődni, de azt leszögezem az elején: ez csak egy beleolvasó volt igazából, 77 oldal és tökéletes tagolással egy fontos jelenetnél zárult le az első kötet. Hát remek, szaggathatjuk ismét a parkettát (és persze olvashatjuk majd újra, hogyha kijön a folytatás... ki van ez találva!).


Kezdem a gyors történet vázolással: adott egy női és egy férfi karakter és ez két szempontot is jelent. Samu tipikus "mindenkit megkapok" pasi, ezt nem is rejti véka alá, kb. azonnal közli velünk. Épp testvérével várják a régi ismerősüket, Miát, akivel üzletet szeretnének kötni. Ennek legnagyobb esélye akkor lenne, hogyha Samu hallgatna, de nem megy neki - hál' istennek! Remek riposztok születtek kettejük rövid beszélgetéseiből. Az első fejezetekkel csak felvezette Levente a két főszereplőnket, majd külön utakon keresztül el is mesélte főbb vonalakban a múltjukat. Mia története hihetetlenül érdekes és szerintem egyedi is; pedig valahogy olyan érzésem volt, hogy tipikus amerikai sorozatsztori. Majd bejött a vallás, mint főbb pont, innentől pedig tátott szájjal olvastam.
Háttér információ: szeretem a vallási összeesküvés elméleteket, kedvencem természetesen ebben a témában Dan Brown és az Angyalok és démonok, valamint a Da Vinci Kód, de magyar szempontból meg Tarjányi Péter és Dosek Rita A pápai emberei is nagyon jó sorozat volt, szerettem. Szóval száz szónak is egy a vége: bejött az összeesküvés elmélet, egy kis titok és máris csüngtem az oldalakon, mint egy kisgyerek a cukorkán.

Két kifejezést szeretnék kiemelni, amit ki is jegyzeteltem olvasás közben: szociális dúvad és SAMUELLA. Az előbbi egy gyönyörű kifejezés, az utóbbi pedig a legjobb ártatlan oltás, amit könyvben olvastam. (Ha esetleg valakinek nem esne le, egy kis magyarázat az internet mélyéről: a két fél nevének összevonása a ship [relationship - párkapcsolat] neve. A két testvér nevéből így jött ki a Samuella.) damn girl, you are so savage ~

Kivételesen utána akartam keresni a dolognak, de nem segített Google-sensei és nem találtam semmit a mitériaizmusról, tehát ez írói szabadságnak kell betudnom. Ahhoz képest korrektül össze lett hozva a vallás alapja és a lényege, kifejezetten tetszett a ikrekkel kapcsolatos meghasadt lélek elmélet; valamint a másik fél és az isteni lét és meddőség összehozása. (Csillogtak a szemeim és kerekedett a szám a hosszú óóó~ miatt.)
Miközben épp partizunk felbukkan a titok újra, miszerint Mia édesanyja miért nem akarja a parlagon heverő telket eladni? És miközben ezen filóztam, majd azon, hogy Mia kényszeresen kerüli a nyilvánosságot és mindenféle megjelenést, szinte vártam, hogy betoppanjon a kötet végén Fényes Laura. Bocsi, de annyira jól össze tudom fejben hozni a három univerzumot, hogy öröm lenne nézni a végeredményt!
Kedvenc jelenetem egyértelműen az operatív megbeszélés volt (bocsánat, de itt hangosan felröhögtem, épp nyakig ültünk az operatív törzs tájékoztatóiban, tuti onnan jött az ihlet!), Anita felbukkanása és a vita - zseniális volt! Élveztem, hogy a 'szende' lányok is képesek voltak érvekkel vitatkozni és tényleges eszmecserét folytatni, még ha kicsit hevesebben is.

Még egy lábjegyzet:
Amit főztél - WTF, EZ DE MENŐ.

Összességében tetszett eddig, de az elején valahogy nem fogott meg a szokásos rossz fiú karaktere, ezért vonok le egy fél csillagot. Ettől függetlenül megkaptam a szokásos Levente-stílust, az igényes fogalmazást és a titokzatos karaktereket - a függővég miatt pedig nagyon várom a következő részt! ♥



Műfaj: erotikus, kortárs, romantikus
Korosztály: 16+ évesek
Terjedelem: 78 oldal
Kötés: e-könyv
Cím: Lelkem mélye éjsötét útvesztő (Nem szabadott volna...1.)
Kiadó: Lakatos Levente Publishing
Megjelenés: 2020


A könyvet az alábbi linkekre kattintva tudjátok megvásárolni: 
Bookline

Libri

Líra
Jó olvasást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.