Júniusi bookhaul & júliusi várólista

2019. július 4., csütörtök


Sziasztok kispajtások!
Ismét eltelt egy újabb hónap, hivatalosan is fél évet letudtunk 2019-ből, és ha ez nem lenne elég júniusban egy Könyvhetünk is volt...
Azt hittem jól tartottam magam. :D

  • Kezdjük az említett könyvheti beszerzésekkel: Játékok unatkozó felnőtteknek dedikálva @gabriellaeld által és Az Égett-hegyi könyvtár Fumax 50% kedvezménnyel ♥ 
    Kucó és más életszilánkok valamint A randiguru szárnysegédje KMK előrendelés volt :) 

  • Az alábbi két könyv nagyon régóta keresett kötet volt, és Molyon két csodálatos ember árulta őket; ezzel végre elkezdhetem a Jonatán sorozatot (gyerekkori szerelmem ♥), illetve a John Cleaver első 3 része ezzel pipa! 
  • Újabb vásárlások tömege: ebből kettő volt tervezett... A Nagy Gatsby-t előrendeltem ezzel a csodaszép Helikonos kiadással, Freud-senpai pedig impulzív "lófrálok a Malomban és nincs jobb dolgom, és látom, hogy Ádám szeretné nekem ezt eladni" vásárlás volt. @csatacsita
    Az Ao Haru Ride manga régóta várós, mert annyira imádom, és pláne örültem, hogy sikerült közösen elolvasni schesztivel és Caledonia_Valley-vel *-*
    A Két lépés távolság pedig SOS vásárlás volt a június végén indult Maxim kiadó Olvasótábora miatt, amiről ITT lehet bővebben olvasni. ;)
  • A végére hagytam ám a csemegét! Előre tisztázom: meg van az összes Fable kötet. Viszont a Halkirálynő-sorozat eleje csak a régi kiadásokkal, viszont én így ismertem meg Anyó történeteit ezért szerettem volna beszerezni ezekkel a borítókkal - isteni szerencsém volt, hogy az elsőt a régikönyvek.hu-n épp árulták, a másikat pedig a Libri antikvár adta nagyon jó áron (bónusz: A halkirálynő és a kommandó lapjainak szélei pikkelymintásak. ÉRTED?! *-*)

Elköltöttem megint egy rahedli pénzt, több, mint a fele pedig nem tervezett volt... mindegy, azért majd egyszer csak megtanulok a pénzzel gazdálkodni. Hajrá Kakebo!

És akkor nézzük a terveket, mert szeretem én megtervezni és aztán nem megcsinálni (lásd Niitaa Nagy *adott évszak* Olvasmánylista kihívás) - illetve most prioritást élvez a Maxim kiadós olvasótáborára kellő olvasmányok ;)


  • előző hónapról hozok még át két könyvet, mert nagyon nekiugrottam, de nem annyira csúsznak, mint kellene, tehát ezek befejezésre várnak: 

  • ezen kívül pedig Niitaa kihívása az elsődleges (Gergő és a táltosviadal, Shirzan szerelme, Crescendo), valamint a kettő júliusi fordulóra kellő olvasmány a Vér és csont gyermekei illetve az Eve of Man. 


Ezek lennének hát amiket szereztem, illetve olvasni szeretnék - Ki melyiket olvasta? Aki olvasta az Éjszakai cirkuszt, válaszoljon nekem: ez lesz izgalmasabb is? (10 oldalnál járok...) 
Várom a kommenteket ;) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.