[TAG] Personal Challenge Book Tag

2018. május 28., hétfő

Először is köszönöm szépen Everglownak, hogy gondolt rám, és egy ilyen szép hosszú tag-re kihívott ♥ (Az Ő kitöltése ITT elérhető.) 

Másodszor elnézést, hogy van egy hete csúsztatom, kissé összecsapnak a hullámok a fejem felett :') 
De lássunk is neki! 


Első megálló: Ten Secrets - 10 titok

[Forrás: Geeflix]
  1. Nem hiszek a házasság intézményében.
  2. Nem szeretem a gyerekeket, nem is szeretnék sajátot.
  3. Mocskosabb szám van, mint egy matróznak.
    Általános iskolában is már úgy káromkodtam, mint egy kocsis. A tanárok tudnának mesélni, hát még anyukám! 
  4. Koca dohányos vagyok - nincs elég akaraterőm nemet mondani.
    14 éves korom óta folyamatosan dohányoztam egészen addig, amíg nem végeztem az egyetemen és össze nem jöttem a jelenlegi párommal, mert sem Ő sem a nevelőapukája nem bírja a cigifüstöt. Amúgy is káros! Nem szabad, fúj!
  5. Hiszek a szellemekben.
  6. Utálom a nyarat, a meleget - elvégre téli gyerek vagyok... :) 
  7. Picit paranoiás tudok lenni.
    Vegyük például azt, hogy esténként mindig eszem a kis gyógyszereimet, pittyeg a telefon, be is jelölöm egy alkalmazásban, hogy megettem - mégis kétszer megnézem, hogy tényleg hiányzik az a szem és tényleg bepipáltam, hogy megettem a napit adagot, mert egyszerűen parázok, hogy elfelejtettem. 
  8. Introvertált vagyok a nagy szám ellenére.
    Nem bírom az embereket. Nagyon nem. 
  9. Nagy League of Legends játékos vagyok.
    Nem azt mondtam, hogy jól játszom, hanem, hogy sokat és szeretem. Még ha sokszor káromkodom is miatta. De igyekszem a nagy mester AK (nem, nem mester) tetteit csinálni, miszerint azonnal /mute all és nem fog megb@szni az ideg. (Egész sokszor beválik!)
  10. Van egy velem egyidős takaróm, alias Tentike.
    Amit nem engedek kidobni, pedig már foszlik szegénykém. De akkor is az enyém! Isteni jól lehet vele aludni, anno még Németországba is kivittem, hogy világot lásson, amikor csereprogramon voltam nyolcadikban! 

Második megálló: Nine loves – 9 imádott dolog

[Forrás: Pinterest]
  1. Levesek.
    Zacskós leveseket szeretettel próbálom ki, de örök kedvenc a Smack csirkés változata. Emellett pedig húsleves. HÚSLEVES. Nekem a vasárnapi ebéd nem is igazi ebéd húsleves nélkül. Legfinomabbat a nagymamát készíti, állítólag annyi a titka, hogy tesz bele egy szem kockacukrot. Szerintem valami más nagymama fortély is van benne, mert anyukám egyszerűen nem tudja úgy elkészíteni.
  2. Internet.
    Ezt kell egyáltalán magyarázni? A legjobb dolog az életben.
  3. Alvás.
  4. Könyvek.
    Mégis mit vártatok egy könyves blogon? Plusz amióta dolgozom szemtelenül szórom a pénzt könyvekre. És semmit sem veszek teljes áron. (Jelentem, hogy idén már majdnem 80k-t elköltöttem rájuk...)
  5. Meme.
    9gag szökevény vagyok, naponta kétszer-háromszor szoktam megnézni.
  6. Manga és anime.
    Ugyan már nincs annyi időm ezekre, mint régen, de imádom a oneshot történeteket, illetve bármilyen animét, függetlenül a témától. Már csak valahogy a kedvesemet kellene rászoktatni, és nézhetnénk együtt. 
  7. League of Legends
    Rákos egy játék, én mondom. De bármennyire is szidom, bármennyire is képes vagyok kiakadni rá, mégis mindig visszatérek. És remek barátokat szereztem itt, sőt, a páromat is ennek a játéknak köszönhetem.
  8. Listákat írni.
  9. Kedvesem ♥
    Nyilván nem a 9. helyen van, de muszáj volt azért Őt is ideírni. Nagyon sokat köszönhetek neki, miatta érzem azt, hogy túlélhető a hétköznap. 

Harmadik megálló: Eight fears – 8 félelem

[Forrás: The Wandering Shepherd]
  1. Pókok.
    Szívből gyűlölöm ezeket a dögöket, a hideg ráz ki, ha csak egyet is találok... múltkor egy kicsi mászott párom zokniján, miután kivégeztem közöltem vele, hogy gyújtsuk fel a házat. Biztos, ami biztos.
  2. Megsüketülni.
    Nekem a zene a lételemem, szerintem belehalnék, ha soha többé nem hallanék muzsikát.
  3. Túl korán meghalni valami teljesen abszurd módon.
  4. Vizsga.
    Teljesen egyet kell értsek ezzel a félelemmel Everglow-al, én is gyomorgörccsel éltem túl minden vizsgámat, még ha tudtam is, hogy felkészült vagyok.
  5. Olyan munkahelyen ragadni életemben, amit utálok.
  6. Középpontban lenni.
    Nem szeretem a kiemeléseket, amikor mindenki engem néz... ennek a régi szép időknek vége, még általánosban élveztem a figyelmet, mert akkor csak dicsértek. Most, ha csak a nevemet említik már forgatom a szemem és előre félek...
  7. Szakítani.
    Ahogy fentebb írtam paranoiás vagyok egy kicsit. Ehhez hozzátartozik, hogy szeretek elméleteket gyártani, mint egy rossz romkomban, és szoktam ilyenekkel húzni kedvesem agyát, hogy ki szakítana kivel és ki mennyire akadna ki. Egyszer volt egy mélyebb időszakom, amikor ezen elgondolkodtam, de olyan gyomorgörcsöm volt tőle, hogy egy napig inkább nem beszéltem párommal. Kiderült, hogy csak szimpla PMS.
  8. Holtan találni akármelyik családtagom. 

Negyedik megálló: Seven wishes – 7 kívánság

[Forrás: FantasyWire]
  1. Egy könyvtárszoba. 
  2. Végtelen limitű bankkártya könyvekre. 
  3. Saját lakás. 
  4. Egy munkahely, ahol ténylegesen szeretek dolgozni és azt dolgozom, ami a végzettségem.
    Sajnos vidéken esélytelen, hogy HR diplomával és kezdőként elhelyezkedj. Nem vállalják, hogy betanítsanak, mert nincs aki ezt megtegye, azonnal kell az öt éves tapasztalattal a pótlás. Szomorú. 
  5. Egy olyan számítógép, ami sosem romlik el, sose avul el.
    Fél éve küszködöm a laptopommal, szegénykém elöregedett - le is beszéltem egy sráccal, hogy összerakunk egy pöpec asztalit. Azóta is rakjuk... 
  6. Sims összes
  7. Megnyerni a lottót, hogy mindezt valóra válthassam! :D

Ötödik megálló: Six places – 6 hely

[Forrás: Asian Inspirations]
  1. Japán
    Még mindig rejtett otaku vagyok a szívem mélyén, de amúgy is.. egyszerűen tiszta és gyönyörű ország, szívesen eljutnék egyszer úgy egy hétre, vagy kettőre csak úgy sétálgatni és mindent lefotózni. 
  2. Anglia
    BRITEK!
  3. Könyvtár
  4. Tengerpart
    Sosem voltam még tengerparton, de szívesen elmennék egyszer nyaralni valahova a tenger mellé, hogy egyáltalán megtudjam, miért annyira jó ott hesszelni a homokban :D
  5. Ágy
  6. Otthon
    Mármint "home sweet home" jelleggel. Antiszociális vagyok nagyon sokszor, szóval nekem egy igazi menedékhelyet jelent, amikor hazamegyek a szülői házba, sőt, amikor páromhoz is. (Nála is megvan már ez a komfort érzés.)

Hatodik megálló: Five food – 5 étel

[Forrás: Tumblr]
  1. Húsleves (oder Dörgicsei Csibeleves)
  2. Smackleves
    Függője vagyok. Most, hogy így megláttam az írásomat, szerintem venni is fogok egyet este. 
  3. Pizza
  4. Kínai pirított zöldséges tészta
  5. OXO Bubble Tea
    A legfinomabb dolog a világon! SZÉTROBBANÓ GOLYÓCSKÁK! 

Hetedik megálló: Four books – 4 könyv

[Forrás: WRBH]
  1. Rick Riordan - Percy Jackson sorozat
    Nem kell magyarázni. Aki nem olvasta még azonnal álljon neki!
  2. Vavyan Fable összes
    Végre meg van minden része! IGEN-IGEN-IGEN! 
  3. Lois Lowry - Az emlékek őre
    Gyerekkorom legmeghatározóbb könyve, ami újra és újra előkerült, mert először csak úgy tetszett, aztán rájöttem, hogy ez egy sorozat része, hát folytattam. Majd beszereztem és örülnék, ha esetleg a kiadó úgy döntene, hogy kiadják a lentebbi borítókkal. Annyira szép *-*
    [Forrás: Thinking Christianly]

  4. Stieg Larsson: Millenium-trilógia
    Csak a trilógia! Általában évente, kétévente újraolvasom az egészet és még mindig imádom. Nagyszerű kutatómunka áll mögötte, annyira sajnálom, hogy Larssont elvitte a legrosszabb betegség a világon... 

Nyolcadik megálló: Three movies – 3 film

[Forrás: Himouto! Umaru-chan Wiki]
  1. Rekviem egy álomért
    Az egyik legjobb drogos film szerintem, legalább négyszer láttam már - egyedül, nővéremmel (szociálpedagógusnak kötelező volt megnézni, simán bevállaltam vele) és az egész középsuli végzős évfolyamával, mivel a mentálhigiéné tanárnő ezt minden évben levetíti nekik. Zseniális, mind a film (Aronofsky, köh, Fekete hattyú) rendezése, mind a történet és mind a karakterek. 
  2. Deadpool
    Most néztük meg a második részt is, szóval nyányányá! Ezt a csávót nem lehet nem szeretni és végre egy olyan "szuperhős" film, ami nem arról szólt, hogy minden habos-babos és remek és hogy csak a jó létezik. Nem, itt ez az idióta, aki a humorral éli túl a mindennapokat és azt az apró tényt, hogy kb. nem lehet megölni. 
  3. Éhezők viadala trilógia
    Ezen picit elgondolkodtam, majd rájöttem, hogy itt a helye. Szerintem az egyik legjobb könyvadaptáció (az már más kérdés, hogy utána mindenki azt hitte, hogy meg tudja ismételni ezt a disztópiás trilógia sikert), amit valaha készítettek (HP nem jó adaptáció, ha a könyveket is mellé veszem...). Láttam már vagy háromszor, egyszer amikor bekattant, hogy még sose láttam, de jön a befejező része, aztán meg úgy két hónapja vagy több, amikor párom jelezte, hogy nem látta a végét nézzük meg az egészet. Nem emlékszem mindenre, épp lázasan fetrengtem mellette. 

Kilencedik megálló: Two songs – 2 dal

[Forrás: Zetsubou no Kangaku]

Thirty Seconds to Mars - Hurricane
Oda és vissza vagyok ezért a dalért. Ez az album a legjobb, azóta se tudták megugrani a mércét - de maga ez az egy szám... a hideg ráz, ha hallgatom mondjuk egy igazi esős éjszakán és csak úgy belebámulok a semmibe (jaj de nagyon emos hangulatot festettem le). Plusz az új albumról a kedvenc dalomat belinkelem, mert az is rohadt jó, de nyilván nem ér a Hurricane nyomába (ha valaki még emlékszik, anno ez volt a nevem Molyon is, illetve sok helyen még így vagyok megtalálható [lásd YouTube videóim]).




Requiem for a Dream piano version 
EEEEEZ A DAL!!!NÉGYNÉGY44!! 
Imádom. Mire megtaláltam a kottát valahogyan a neten és mire megtanultam eljátszani... remek szórakozás volt, a film a fentebbi listán is szerepel, teljesen megérdemelten. Ott már ismertem Jared Letot, de még nem szerettem például az együttest, csak így jött ki a lépés. Ez meg egy régi videó, de itt sokkal jobban átjön a lendülete ennek a verziónak, mint amit jobb minőségben később feltöltött az eredeti előadó. 



Tizedik megálló: One picture of myself – 1 kép magamról

Tessék parancsolni. Unikornis, lámák és könyv, ennél többet nem kell tudni rólam. Ja, meg a vonat! Hétvégente mindig vonatozok páromhoz, így ezért is szoktam ilyen gyorsan haladni egy-egy könyvvel, oda vissza vagy 3 órákat utazok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rókavár © 2018. Diamond Fox - Minden jog fenntartva. Készítette: Láng Szilárd (Sol). Üzemeltető: Blogger.